Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@20:57:27 GMT

گوجه سبز کیلویی چند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۳۴۷۴

صراط:

اسداله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران از رکود حاکم بر بازار میوه و صیفی خبر داد و گفت: با توجه به کاهش تقاضا برای خرید میوه در ماه رمضان، بازار در رکود به سر می‌برد.

وی افزود: هم اکنون قیمت سیب و هندوانه نسبت به هفته‌های اخیر با نوساناتی در بازار روبرو شده است که علت گرانی سیب  مربوط به پایان موجودی سردخانه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر قیمت هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۶ هزار تا ۱۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو پرتقال تو سرخ ۶ هزار تا ۱۰ هزار تومان، پرتقال رسمی جنوب ۵ هزار تا ۸ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۵ هزار تا ۸ هزار تومان، لیموشیرین ۹ هزار تا ۱۵ هزار تومان، کیوی ۸ هزار تا ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گریپ فروت توسرخ ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، گریپ فروت تو سفید ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب لبنانی زرد ۶ هزار تا ۱۲ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۵ هزار تا ۱۰ هزار تومان، خیار بوته‌ای ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، خیار گلخانه ۳ هزار تا ۵ هزار تومان و موز۱۴ هزار تا ۱۹ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران با اشاره به نرخ میوه‌های نوبرانه در بازار بیان کرد: هم اکنون هر کیلو توت فرنگی جیرفت با نرخ ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار تومان، توت فرنگی کرج ۲۰ هزار تا ۳۰ هزار تومان، ملون ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، طالبی ۴ هزار تا ۸ هزار تومان، شاه پسند ۴ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، گوجه سبز شمال ۵ هزار تا ۱۵ هزار تومان و گوجه سبز برغان ۱۵ هزار تا ۲۵ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

وی قیمت هر کیلو بادمجان گلخانه‌ای را ۴ هزار تا ۷ هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ هر کیلو بادمجان قلمی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم بروکلی ۵ هزار تا ۱۲ هزار تومان، نارنج ۲ هزار تا ۴ هزار تومان، باقالی یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز شیری یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز زرد یک هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، تره فرنگی ۴ هزار تا ۶ هزار تومان، لوبیا سبز ۵ هزار تا ۷ هزار تومان، هویج یک هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو پیچ سالادی یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، کاهو رسمی ۲ هزار تا ۳ هزار تومان، کدو مسمایی ۳ هزار تا ۵ هزار تومان و گل کلم ۳ هزار تا ۵ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران ادامه داد: قیمت کنونی هر کیلو سیب زمینی کهنه ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زمینی نو ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سیر خشک ۲۵ هزار تا ۳۲ هزار تومان، فلفل تند ریز ۵ هزار تا ۱۰ هزار تومان، فلفل دلمه سبز ۳ هزار تا ۴ هزار تومان، کنگر ۷ هزار تا ۱۴ هزار تومان، کرفس یک هزار تا ۳ هزار تومان و گوجه فرنگی بوته‌ای یک هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است.

کارگر نرخ هر کیلو سبزی خوردن را ۳ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) ۲ هزار تا ۴ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به اینکه قیمت میوه‌های نوبرانه از ابتدای فصل نوسان چندانی نداشته است، بیان کرد: طی روز‌های آتی با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه بازار به آرامش می‌رسد.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به فراوانی اکثر اقلام میوه، بازار آرامی را متصور هستیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اتحادیه میوه و سبزی نرخ میوه های نوبرانه صراط هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان رئیس اتحادیه میوه و سبزی هزار تا ۱۰ هزار تومان یک هزار و ۵۰۰ ۳ هزار تا ۵ هزار تا ۴ هزار تومان تا ۵ هزار تومان هزار تومان هزار تا ۴ هزار هزار تومان ۲ هزار و ۵۰۰ هزار تا ۳ ۵ هزار ۲ هزار ۴ هزار ۸ هزار ۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | طبع زیتون گرم است یا سرد ؟ ؛ هر آنچه درباره زیتون باید بدانید
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!