Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی دهیار روستای چشمه بید در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا مصالح لازم برای جدول کشی یکی از خیابان‌های روستا با همکاری ناظر دهیاری‌ها خریداری و تخلیه شد.

او افزود: در ابتدا به دلیل کمبود اعتبار شروع طرح به تعویق افتاد، اما پس از آن با توجه به شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی و در نهایت شروع ماه مبارک رمضان طرح اجرایی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی اظهار کرد: اکنون مهمترین دلیل متوقف شدن طرح مشکلات آب روستا، نبود تانکر و مخزن ذخیره آب برای شروع کار و همچنین دستگاه پی کنی است.

دهیار روستای چشمه بید با بیان این که مسافتی که در روستا جدول کشی نشده زیاد است عنوان کرد: مصالحی که خریداری شده برای مسافت حدود ۵۰۰ متر است که دستگاه پی کنی برای این میزان به روستا نمی‌آید و پی کنی دستی نیز پر هزینه است.

او با اشاره به این که پیگیری‌های زیادی برای مشکل آب روستا انجام شده، تصریح کرد: تنها اقدام مسئولین بستن مخزن آب به جهت ذخیره سازی است تا بعد از باز کردن آن، آب به تمام شبکه برسد.

حسینی گفت: تنها در زمان سرد شدن هوا که میزان مصرف آب کاهش می‌یابد قطعی آب کم می‌شود.

دهیار روستای چشمه بید با بیان اینکه ناظر دهیاری‌ها معتقد به آغاز پروژه است، افزود: پیشنهاد کرده ایم آغاز طرح به بعد از رفع مشکل آب روستا موکول شود.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود اعتبار جدول کشی شبکه آب چشمه بید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات

شهریار سرداری گفت: هفت پروژه شامل راه‌اندازی سایت‌های ارتباطی جدید و ارتقای سایت‌های موجود در یک ماه گذشته از امسال در نقاط مختلف روستایی استان تکمیل شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: پیش‌تر مجوز احداث و ارتقای ۳۵۹ سایت ارتباطی در نقاط مختلف استان اردبیل از سوی وزارتخانه به اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شده بود که بر اساس آن تاکنون ۱۴۲ سایت با فناوری نسل چهارم (۴ G) راه‌اندازی شده و در مجموع ۲۹۰ روستای استان را زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار داده است.

او همچنین بر ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه جی‌نف (GNAF) از سوی اداره‌کل پست و همکاری بیشتر شهرداری‌ها تاکید کرد و گفت: اجرای این پروژه با عنوان کامل «پایگاه اطلاعات نشانی‌های مکان‌محور» از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند جهش بزرگی در نحوه خدمات‌رسانی و هوشمندسازی دولت ایجاد کند.

سرداری در ادامه با اشاره به حذف دکل ارتباطی که پیش‌تر در نزدیکی پل بسیج اردبیل قرار داشت، اظهار کرد: این اقدام نیز به دلیل عملیات عمرانی در آن محدوده انجام شده است که تلاش می‌شود با شناسایی مکان مناسب دیگر و جایگزینی آن، خدمات ارتباطی و پوشش مناسب اینترنتی برای ساکنان محل فراهم شود.

او تصریح کرد: برای پایداری شبکه ارتباطی استان اقدام‌های لازم به منظور تامین سوخت مخزن‌های ایستگاه‌های ارتباطات زیرساخت و مخابرات منطقه اردبیل انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل همچنین گفت: برقراری امنیت دستگاه‌های تابعه و جلوگیری از هر گونه نفوذ امنیتی به زیرساخت‌های فیزیکی، شبکه‌های داخلی و اینترنتی باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه باشد و در همین راستا ارایه آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم به همه کارکنان در این زمینه ضروری است.



 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • تلاش برای تخلیه سیلاب از منازل زرند/تخریب شبکه آب شرب ٨ روستا
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان