Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:34:38 GMT

تحقق شعار جهش تولید نیازمند همکاری مردم و مسوولان است

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۴۱۵۵

تحقق شعار جهش تولید نیازمند همکاری مردم و مسوولان است

آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی عصر چهارشنبه در جمع مدیران، ائمه جمعه و نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی افزود: وحدت مصداق بارز حرکت در مسیر ارزش های انقلاب اسلامی است که مدیران و دولتمردان نقش مهمی در تحقق آن دارند.  
وی ادامه داد: تمامی برنامه های مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باید حول محور وحدت ملی و حمایت از ولی فقیه تدوین شود چرا که این مهم ابزار اقتدار و عزت ملت ایران است
وی اظهار داشت: اختلاف نظر و سلیقه در تمام لایه‌های مدیریتی وجود دارد اما هنر مسوولان باید این باشد که با وجود این اختلافات نسبت حل مشکلات مردم و سازندگی استان تعامل و همدلی را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه مسوولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نباید مانع پیشرفت و توسعه همه‌جانبه این استان شود.  

وی ادامه داد: مسوولان باید مشکلات و مسائل موجود را از طریق مجرای قانونی پیگیری کرده و به جای منفی‌گرایی، برخورد عاقلانه و حکیمانه را در دستور کار قرار دهند.
امام جمعه اراک گفت: ایران اسلامی نیازمند مدیران دلسوز و شایسته ای است که بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن ظرفیت‌های بالقوه را بارور کنند و گامی اساسی در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال بردارند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: منابع ملی و بیت المال مسلمین باید در راستای تولید، اشتغال، ارتقای بهره‌وری و تولید ناخالص ملی هزینه شود و دستگاه های نظارتی نیز با گسترش دامنه نظارتی و رصد خود باید از هدر رفت اموال مسلمین جلوگیری کنند و با متخلفان با جدیت برخورد نمایند.
وی ادامه داد: مسئولیت در جامعه ایران اسلامی موهبتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود بنابراین کسانی که در جامعه بر سکان خدمت می نشینند باید قدر موقعیتشان را بدانند و بهترین اثر و بهره‌وری را داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی کارنامه استان مرکزی را در مقابله با گسترش ویروس کرونا درخشان ارزیابی کرد و اظهار داشت: مجموعه مدیریتی و همکاری مردم این استان باعث شده که اکنون شیوع این ویروس منحوس تحت کنترل نسبی فرار داشته باشد.
وی بیان کرد بعد از گذشت ۷۰ روز از شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی اکنون تعداد مبتلایان جدید به این ویروس کرونا به حداقل ممکن رسیده و در بسیاری از روزها نیز هیچ مورد فوتی در نتیجه کرونا در این استان وجود ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در رزمایش مواسات و همدلی نیز مردم این استان عملکرد مثبتی داشتند و با وجود اینکه توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در استان برنامه‌ریزی شده بود تا امروز حدود ۱۰۶ هزار بسته توزیع شده است.
استاندار مرکزی نیز گفت: هیچ اختلاف نظر و اختلاف سلیقه‌ای با منتخبان مردم در انتخابات مجلس یازدهم ندارم و تعامل و همدلی با نمایندگان پیشین در این دوره نیز وجود دارد.
سید علی آقازاده افزود: همکاری و هماهنگی با منتخبان مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس یازدهم به فرمانداران نیز ابلاغ شده و تمامی مسوولان نهادهای اجرایی باید بیشترین همکاری را با منتخبان مردم داشته باشند.
استان مرکزی ۱۲ شهرستان و بیش از  یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها استان مرکزی جهش تولید امام جمعه اراک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی جهش تولید امام جمعه اراک استان مرکزی جهش تولید امام جمعه اراک استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • مسوولان برای مشارکت مردم در تولید طرح بدهند
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال