Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از افزایش 32 موردی مبتلایان کرونا در 24 ساعت گذشته در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سیدمحمد هاشمی شهری با بیان اینکه تا کنون بیش از 2 هزار و 667 بیمار تنفسی حاد به بیمارستانهای استان مراجعه کرده اند و خدمات دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه 2 هزار و 238 مورد از این بیماران از بیمارستانها ترخیص گردیده اند و 157 نفر از این بیماران تنفسی در بیمارستانها بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: 61 مورد از بیماران مثبت آزمایشگاهی کرونا در استان جان خودشان را از دست داده اند.

هاشمی شهری بیان کرد: متاسفانه پس از کاهش محدودیت های تردد و فعالیت اصناف ترددها در سطح شهر افزایش یافته است و بر اساس مداخلات صورت گرفته عدم رعایت اصول بهداشتی از طرف مردم را شاهد هستیم،

وی افزود: برخی از هم استانی های عزیز با عدم صیانت از سلامت خود و همنوعان خود استان ما را به نقطه قرمز و فوق بحران نزدیک می کنند که باید تدابیر لازم برای کنترل این رفتارها صورت بگیرد.

وی ادامه داد: ما به دنبال بیماریابی هستیم تا سریعتر چرخه انتقال را قطع کنیم بر همین اساس نمونه گیری را به میزان دو برابر افزایش داده ایم و 4 آزمایشگاه کرونا در سطح استان بصورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: هدف از کاشت نهال ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ حفاظت از درختان و منابع طبیعی و همچنین توسعه فضای سبز دانشگاه است.

وی با اشاره به اینکه کاشت نهال با همکاری اداره کل منابع طبیعی انجام شد ادامه داد: کمک به حفظ محیط زیست و مراقبت از منابع طبیعی که خداوند برای سلامتی انسان‌ها قرار داده یک وظیفه انسانی محسوب می‌شود.

وی افزود: فضای سبز و هوای پاک سلامت خودمان و فرزندانمان و سلامت کره زمین را تضمین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان