Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی همراه با تهیه و توزیع پنج هزار بسته غذایی از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، همایش «تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی» عصر امروز(چهارشنبه 24 اردیبهشت) در مصلی قدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنران ویژه این همایش آیت الله «سید محمد سعیدی» امام جمعه قم بود که وی با تأکید بر این که رزمایش مواسات و همدلی جلوه ای از تحقق جامعه علوی و فاطمی است، گفت: ولایت مداری علاوه بر قلب، به اظهار در زبان و عمل نیز ثابت می‌شود که کمک به محرومان از همین قبیل است.

 

همچنین حجت الاسلام «سید محمد باقر تکیه ای مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در قم» در این همایش از توزیع پنج هزار سبد معیشتی ویژه آسیب دیدگان از کرونا در قم خبرداد و گفت: انشاءالله سرچشمه خدمات امام رئوف در قم گسترده تر از گذشته می‌شود.

 

در ادامه «محمود پارچه باف» مدیر موکب اهالی قم المقدسه نیز از اعطای کارت هدیه پانصدهزار تومانی به 11500 آسیب دیده از کرونا  به همت خیرین استان قم خبرداد و گفت: ما هم اکنون سه میلیارد تومان کسری بودجه داریم که اطمینان داریم مردم کمک کرده و این مشکل نیز حل خواهد شد.

 

در بخش دیگری از این همایش «ابوالفضل مظفری» فوق تخصص بیماری های ریوی و مسؤول کمیته پزشکان متخصص قرارگاه کریمه اهل بیت(ع) با بیان این که بدون همراهی طلاب و گروه های جهادی، غلبه بر کرونا ممکن نبود، گفت: چیزی که بنده در این دو سه ماهه از کادر درمانی و فعالیت های جهادی و خدماتی، دیدم در عمرم ندیده بودم.

 

در این مراسم همچنین تعدادی از مسؤولان و مدیران استان قم حضور داشتند که از این میان می‌ توان به بهرام سرمست استاندار، عبدالله جلالی رئیس شورای شهر، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام محمدباقر ولدان رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، سید علیرضا تکیه ای رییس ستاد مرکزی اعتکاف، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان و تعدادی از خانواده های محترم شهدا، خیرین و ائمه جمعه شهرهای استان اشاره کرد.

 

در بخش پایانی این مراسم نیز به نمایندگی از گروه های مختلف جهادی، تعدادی از فعالان عرصه سلامت و مقابله با کرونا نیز از طرف آستان قدس رضوی تجلیل شدند که به این افراد تکه ای از فرش قدیمی حرم مطهر امام رضا(ع) به همراه نمک، هل، تربت تبرک حرم امام رضا(ع) اعطا شد.

 

در این بخش ابتدا حاج حسن آقاجانی و محمود پارچه باف به عنوان خیرین قدیمی و برتر استان تجلیل شدند در ادامه دکتر دخیلی استاد دانشگاه و معاون دانشگاه آزاد، صادق منصوریان به نمایندگی از طرف دانشجویان، خانم دکتر فدایی از طرف اساتید دانشگاه، حجت الاسلام خسروی به نمایندگی از طلاب، محسن آقا نوری به نمایندگی از مددکاران کمیته امداد و دکتر خاکی معاون دانشگاه قم و مسؤول خیرین دانشگاه در استان قم تجلیل شدند.

 

در ادامه خانم عسکری زاده به نمایندگی از خادم یاران تولید ماسک، آقای نظر لو به نمایندگی از کانون خادم یاری سلامت، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای عضو شورای سیاستگذاری دفتر آستان قدس رضوی، سرکار خانم حسینی به نمایندگی از کانون خادم یاران بانوان، آقای متوسل به نمایندگی از کانون خادم یاری زیارت، سید سعید هاشمی به نمایندگی از فعالان رسانه ای، علی اصغر لکی از صدا و سیما، حجت الاسلام عسکری به نمایندگی از طلاب جهادی، مسعود کاویانی مدیر رادیو معارف و همچنی دکتر شفیعی رئیس بیمارستان فرقانی به نمایندگی از رؤسای بیمارستان ها تجلیل شدند.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی رزمایش مواسات مدافعان سلامت آستان قدس رضوی مواسات و همدلی حجت الاسلام تجلیل شدند استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر حوریه محمدی با اعلام این خبر افزود: بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی، هفدهمین جشنواره شهید مطهری و ششمین جشنواره ایده های نوآورانه آموزشی ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با اشاره به همکاری دانشگاه های کلان منطقه یک در این رویداد گفت: این جشنواره با شعار «آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه» و با محوریت پاسخگویی اجتماعی و کاربردی کردن آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی، شناسایی و معرفی فرآیندهای آموزشی مطلوب کشوری و همچنین تقدیر از افرادی که برای ارتقای کمی و کیفی آموزش در دانشگاه ها تلاش می کنند، برشمرد و اضافه کرد: امسال از پژوهشگران برتر دانشجویی، مقالات برگزیده و پایان نامه های آموزش پزشکی برگزیده در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت جانبی تقدیر خواهد شد.

محمدی، به اهمیت پاسخگویی اجتماعی اشاره کرد و آن را نیاز امروز جامعه دانست و افزود: توسعه و بازنگری در کوریکلوم های آموزشی بر اساس نیاز جامعه، کیفیت آموزش بالینی، آموزش دانشجو محور، اخلاق حرفه ای و استفاده از فناوری های نوین آموزشی از جمله محورهای این همایش خواند که موجب افزایش کیفیت آموزش می شوند تا فراگیران بتوانند مهارت های لازم را برای ارائه خدمت به کشور به دست بیاورند.

وی بر ضرورت مشارکت جدی تر دانشگاه ها در این رویداد تاکید کرد و یادآور شد: حضور جدی تر دانشگاه ها می تواند به رونق جشنواره بیافزاید. این همایش همچنین از امتیاز آموزش مداوم برخوردار بوده و محتوای برنامه ها به گونه ای تنظیم شده که برای اعضای هیات علمی علوم پایه و بالینی و تمامی دانشجویان علوم پزشکی در تمامی مقاطع قابل استفاده خواهد بود. همچنین بخش دانشجویی این جشنواره به صورت موازی در کنار رویداد اصلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085286

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود