Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شادی نیا چهارشنبه شب اعلام کرد: عصر امروز پس از گزارش مردمی به اورژانس مبنی بر تصادف در این محور ۲ گروه از اورژانس میانه عازم محل شدند.
وی افزود: کارشناسان اورژانس پس از بررسی وضع حادثه، فوت مادر ۲۹ ساله و پسر ۵ ساله اش را به دلیل شدت جراحت وارده تایید کردند و پدر و فرزند دیگر خانواده تحت مراقبت‌های پیش بیمارستانی به بیمارستان برکت امام خمینی میانه انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادی نیا گفت: علت این سانحه در حال بررسی است.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین اعلام کرد: حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با تیر برق در محور مرند-خوی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

وی ادامه داد: زن ۲۹ ساله در این حادثه به دلیل شدت جراحات در دم جان باخته و مرد ۳۵ساله نیز توسط اورژانس مرند به بیمارستان آیت اله کوه کمری انتقال یافت.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی سازمان اورژانس آذربایجان شرقی تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سازمان اورژانس آذربایجان شرقی تصادفات جاده ای آذربایجان شرقی سازمان اورژانس آذربایجان شرقی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به علت آتش سوزی بر اثر انفجار کپسول گاز پایانه شرق در اتوبان یاسینی به شرق  بعد از بیمارستان لواسانی ۶ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.در این حادثه که حوالی ظهر امروز اتفاق افتاد یک نفر مصدوم حادثه به بیمارستان سوانح  سوختگی - تنفسی مطهری منتقل شد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • ۱مصدوم و ۳ حادثه دیده درسانحه رانندگی محور میاندوآب- مهاباد
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت