Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات با حضور آیت‌الله سعیدی و توسط آستان قدس‌رضوی در قم برگزار شد. ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از قم، مراسم تجلیل از مدافعان‌سلامت و پرچمداران‌مواسات با حضور مسئولان استانی، قرارگاه‌کریمه و فعالان در طرح مواسات و خیرین در مصلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سعیدی امام‌جمعه‌ قم، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علیرضا تکیه‌ای رئیس سازمان مرکزی اعتکاف، بهرام سرمست استاندار قم، سید‌موسی حسینی‌کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم، حجت‌الاسلام سیدباقر تکیه‌ای نماینده آستان قدس رضوی در استان قم و اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم شاعران آئینی شعر‌خوانی کردند و همچنین مسئول قرارگاه کریمه اهل‌بیت(س) درباره اقدامات صورت گرفته در کمک رسانی به نیازمندان به ارائه گزارش پرداخت.

محمود پارچه‌باف دبیر قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) در این مراسم با بیان این که پس از شیوع کرونا برکات خوبی در قم به واسطه کمک خیرین صورت گرفت، اظهار داشت: همه خیرین و همه گروه‌های فعال جهادی اعم از حوزه و دانشگاه و مردم خوب درخشیدند.

وی افزود: انصاف این است که این رزمایش و کمک مؤمنانه و مواسات خیلی عالی بود و مردم ایران به تعبیر رهبری معظم انقلاب در امتحانی که داشتند، سربلند بیرون آمدند.

دبیر قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) بیان کرد: ما نیز به‌همراه دوستان خیر به‌صورت فعال در حال خدمت‌رسانی به مردمی که در این راستا آسیب دیده‌اند هستیم و با توجه به صحت‌سنجی و بیش از 40 روز جمع‌آوری اطلاعات، تعداد 20 هزار خانواری که در این راستا آسیب دیده‌اند و از هیچ نهادی تأمین نشده‌اند را شناسایی کرده‌ایم‌.

‌پارچه باف عنوان کرد: هم اکنون مشغول ساخت و ساز در استان لرستان برای ساخت منازلی که تعهد کرده بودیم، هستیم که امیدواریم تا اواسط تیر ماه بقیه منازل تکمیل شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

مظفری مسئول کمیته پزشکان متخصص قرارگاه کریمه اهل بیت(ع) نیز در این مراسم با بیان این که بدون همراهی طلاب و گروه های جهادی، غلبه بر کرونا ممکن نبود، گفت: چیزی که بنده در این دو سه ماهه از کادر درمانی و فعالیت های جهادی و خدماتی، دیدم در عمرم ندیده بودم.

وی با اشاره به خدمات گسترده کادر درمانی و بهداشتی در جهت مقابله با کرونا بیان کرد: کاری کادر درمان انجام داد حقیقتا یک فعالیت جهادی بود.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریمه اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،دبیر قرار گاه جهادی استان گفت: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت دوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ و بهسازی شده است.
طاهری افزود:طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه پیش آغاز شده که تا کنون بیش از ۱۱۰۰هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.
وی گفت: دراین طرح در حوزه تعلیم وتربیت برای ارتقا علمی به ۴ هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.
عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی