Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز، ۲۴ اردیبهشت ماه موفق به رصد اخبار کلینیکی باشگاه خبرنگاران جوان در طول روز نشده‌اید این بسته خبری را از دست ندهید.

گیاهی که بیماری‌های عفونی را درمان می‌کند

گیاه پونه یکی از گیاهان سبزی است که علاوه بر مصرف خوراکی، خواص دارویی و درمانی بسیار مناسبی را برای بدن انسان به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت تمام اصول بهداشتی تا پایان همه‌گیری ویروس کرونا

امکان همه گیری ویروس کرونا تا چند سال آینده وجود دارد و در این مدت نباید اقدامات مربوط به اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را فراموش کنیم.

چگونه می‌توانیم از وجود آنتی‌بادی کرونا در بدن خود آگاه شویم؟

یک متخصص عفونی درباره نحوه آگاهی از وجود آنتی بادی کرونا در بدن توضیحاتی را ارائه کرد.

روزه‌داری برای کدام بیماران مجاز نیست؟

یک فوق تخصص گوارش و کبد گفت: افرادی که به بیماری‌های خاصی مبتلا هستند و روزه گرفتن ممکن است آسیب جدی به سلامتیشان وارد کند، نباید روزه بگیرند.

کاوازاکی، کرونای مخصوص کودکان نیست

صالحی گفت: تجربه‌های بالینی منتشر شده درباره بیماری کاوازاکی به این معنا نیست که کرونای مخصوص کودکان بروز پیدا کرده است.

توصیه‌های تغذیه‌ای برای کودکان و نوجوانان در روزهای کرونایی

مدیر برنامه‌های تغذیه نوجوانان دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره تغذیه کودکان و نوجوانان در روزهایی کرونایی توضیحاتی را ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است

نابودی زیرساخت‌های نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی طی ۲۰۱ روزی که از جنگ می‌گذرد و در عین حال، آواره شدن بیش از ۲ میلیون فلسطینی در این باریکه، در کنار نبود کمترین امکانات بهداشتی سبب شده است بیماری‌های مختلف عفونی در میان مردم شیوع پیدا کند. 

به گزارش الجزیره، وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد اکنون هپاتیت و مننژیت در میان فلسطینیان شیوع پیدا کرده است. 

در بیانیه منتشر شده در این باره آمده است: بیماری‌های عفونی شدید به سرعت در حال گسترش در غزه است، زیرا شرایط غیربهداشتی از جمله آنها سرریز فاضلاب‌های انسانی به داخل خیابان‌ها و کوچه ها، و نیز نبود آب آشامیدنی کافی اصلی‌ترین دلایلی است که منجر به گسترش عفونت می‌شود.

این وزارتخانه به ویژه بر افزایش هشدار دهنده موارد هپاتیت و مننژیت تاکید کرده و خواستار حمایت فوری از همه نهاد‌های ملی، بین المللی، و بشردوستانه مرتبط با این موضوع شده است. 

پزشکان و امدادگران با توجه به فروپاشی سیستم بهداشت و درمان در غزه و نیز وضعیت وخیم انسانی به دلیل محاصره این باریکه از سوی رژیم صهیونیستی، نسبت به همه گیری‌های بیماری‌های عفونی هشدار می‌دهند. 

برآورد‌ها نشان می‌دهد بیش از یک میلیون نفر از ساکنان غزه به بیماری‌های عفونی مبتلا شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی