Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@07:55:57 GMT

اولیایی: وزارت ورزش توهم دانایی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۵۳۸۶

صراط:

کاظم اولیایی با اشاره به مشکلات فوتبال ایران در عرصه مدیریت تاکید کرد: متاسفانه تنها جایی که نیاز به سابقه و تخصص ندارد، مدیریت است. اینجا یک خلاء قانونی احساس می شود. مدیران ما پشت درهای بسته و رفاقتی انتخاب می شوند.

به گزارش مهر وی ادامه داد: یک مقدار توهم دانایی وزارت ورزش هم خطرناک است. آنها نزدیکترین و مطیع‌ترین افراد را اانتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اگر مدیری «بله قربان گو» نباشد، او را انتخاب نمی کنند. این مدیر هم در مقابل مسئولیتش، اختیار ندارد. این مشکلی است که ما همیشه در حوزه دولتی گرفتارش هستیم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که با رادیو جوان گفتگو می کرد، یادآور شد: شاید کسانی که در باشگاه های ما مدیر شدند و خرابکاری کردند، در بخش های دیگر لیاقت داشته باشند اما در باشگاه و ورزش تبحر نداشتند. این مسیر کاملاً غلط است و اگر اصلاح نشود روز به روز بدتر خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران کاظم اولیایی وزارت ورزش صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی

اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی جودو ناشنوایان به‌منظور شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان جودو ناشنوایان ۲۰۲۴ قزاقستان از امروز آغاز در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ناشنوایان و کم شنوایان آغاز شده و تا ۲۷ فروردین ماه ادامه دارد. 

با دعوت سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان و کم شنوایان کشور «فربد سلیم دانایی» به آخرین مرحله تمرینات ملی پوشان جودو دعوت شده است.

فربد سلیم دانایی جودوکار کردستانی سال گذشته نیز همراه با تیم ملی جودو ناشنوایان کشورمان با درخشش در مسابقات بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ به میزبانی کشور روسیه موفق به کسب نشان برنز شد.

دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی ناشنوایان و کم شنوایان جهان قرار است اواخر فروردین ماه جاری به میزبانی قزاقستان برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • دعوت جودوکار کردستانی به اردوی نهایی تیم ملی