Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به رغم آنکه چشم اندازهای رونق مجدد گردشگری در فصل تابستان با بیم و نگرانیها در خصوص سلامت و ایمنی شهروندان در دوران همه گیری ویروس کرونا به شکل پیچیده ای درهم آمیخته است، اتحادیه اروپا روز چهارشنبه طرحی بر بازگشایی مرزهای داخلی این اتحادیه و آغاز مجدد سفرها ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارتباط با بخش گردشگری که غالباً حدود یک دهم اقتصاد اتحادیه اروپا را تشکیل می دهد و در حال حاضر بر اثر شیوع کرونا به شدت آسیب دیده است، کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا خواستار بازگشت به شرایط «نقل و انتقال آزاد و بدون محدودیت» در درون این اتحادیه شد.

در این ارتباط، «مارگارت وستاگر» معاون کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا گفت: «افکار ما اکنون به فصل تابستان و مکانهایی جلب می شود که دوست داریم به آن مکانها سفر کنیم. این به آن معناست که برای کمک به شروع مجدد سفرها مطابق با آنچه که علم به ما می گوید باید گامهای تدریجی و محتاطانه ای برداریم».

گروههای فعال در صنعت گردشگری نیز از توصیه های کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا به عنوان نخستین گام برای کمک به نجات کسب و کارها تمجید کردند؛ اما طرحهای پیشنهادی این کمیسیون برای ۲۷ عضو این اتحادیه غیرالزام آور است.

افزون بر آن، این کمیسیون توصیه کرد که مرزهای خارجی اروپا دست کم تا اواسط ماه ژوئن همچنان برای اکثریت سفرها بسته باقی بماند.

کد خبر 4925229

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه اروپا شیوع کرونا بازگشایی مرزها ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین دونالد ترامپ شیوع کرونا افغانستان روسیه داعش ایران مصطفی الکاظمی سوریه اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این موبایل دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی pOLED است که حافظه داخلی و RAM آن از نسخه عرضه شده در هند بیشتر است.

موتورلا اج ۵۰ پرو دارای یک نمایشگرpOLED با اندازه ۶.۷ اینچ و وضوح ۱.۵K است که رفرش ریت ۱۴۴ هرتز دارد و با کورنینگ گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. در این دستگاه از تراشه اسنپ دراگون ۷ Gen۳ شرکت کوالکام استفاده است. نسخه جهانی اج ۵۰ پرو برخلاف نسخه عرضه شده در هند با ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دارای ۱۲ گیگابایت RAM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

پشت موبایل موتورلا تنظیمات ۳ تایی دوربین دارد که حسگر اصلی آن ۵۰ مگاپیکسل همراه یک دوربین اولتراواید۱۳مگاپیکسل و دوربین تله فوتو۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و زوم هیبرید ۵۰ برابری است. دوربین سلفی اج ۵۰ پرو نیز ۵۰ مگاپیکسل است.

در کنار این موارد نسخه جهانی موتورلا اج ۵۰ پرو مجهز به سیستم عامل اندروید۱۴، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۵ واتی است. همچنین موبایل مذکور در برابر آب و گردوغبار مقاوم است و گواهینامه IP۶۸ دارد.

دستگاه مذکور در سه رنگ عرضه می شود و قیمت آن در انگلیس ۵۹۹ پوند و در اروپا ۶۹۹ یورو است. همچنین موتورلا اعلام کرده اج ۵۰ پرو را در آسیا، آمریکای لاتین و اقیانوسیه نیز عرضه می کند. جالب آنکه خریداران موبایل در اروپا و انگلیس ایربادهای تازه عرضه شده «موتوباد» را دریافت می کنند.

کد خبر 6080773 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، منطقه برتر گردشگری تهران در نوروز
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • بازی مجدد اتحادیه اروپا با مهره سوخته تحریم‌ها علیه ایران
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • (ویدئو) هوادار فلسطین سخنرانی رئیس کمیسیون اروپا را قطع کرد
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • رونق صنعت کشاورزی و گردشگری روستای کرد علیا
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد