Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@13:57:07 GMT

تلاش عجیب میمون برای سرقت از خودپرداز بانک!

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۵۷۴۱

تلاش عجیب میمون برای سرقت از خودپرداز بانک!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند نیز یکی از کشور‌هایی است که کرونا در آن شیوع پیدا کرده است. با شیوع کرونا در هند، نخست وزیر این کشور تا تاریخ ۳ می‌و به مدت ۲۱ روز قرنطینه سراسری اعلام کرد که مدت آن تا تاریخ ۱۸ می‌تمدید شده است. اما قرنطینه سراسری در هند موجب جولان حیوانات بویژه میمون‌ها در شهر‌ها و ایجاد مزاحمت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که همین یک هفته پیش ویدئویی از تلاش یک میمون برای کودک ربایی در هند به ویدئویی خبرساز تبدیل شده بود به تازگی ویدئویی که یک میمون را در حال سرقت از یک دستگاه خودپرداز بانک نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو که در محل ATM یکی از بانک‌های شهر دهلی تهیه شده است این میمون در حال کشیدن پنل جلوی دستگاه خودپرداز دیده می‌شود. در ابتدای این ویدئو این حیوان به بالای دستگاه خودپرداز پریده و شروع به کشیدن پنل می‌کند. پس از بازشدن پنل جلوی دستگاه میمون با دقت به داخل آن نگاه کرده و هنگامی که ناکام می‌ماند محل را ترک می‌کند.

بیشتر بخوانید: لحظه وحشتناک کودک ربایی میمون در روز روشن!

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه بود. برخی کاربران با دیدن این ویدئو گفتند که این میمون برای انجام سرقت آموزش دیده شده است. یکی از کاربران نوشت: «مطمئنا این میمون برای برخی اهداف از جمله سرقت آموزش دیده است. چه کسی می‌تواند یک میمون یا صاحب آن را ردیابی کند؟ به پرش میمون به بالای ATM، کشیدن پنل و چک کردن داخل دستگاه خودپرداز دقت کنید. او می‌داند دقیقا چه کاری را باید انجام دهد!»

گفتنی است؛ سرقت این میمون از دستگاه خودپرداز بانک در دهلی هند در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز حمله یک میمون دیگر به دختری خردسال و تلاش این حیوان برای ربودن این کودک خبرساز شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا دنیای حیوانات دستگاه خودپرداز یک میمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصاویری عجیب از یک شتر؛ چرا این شتر به این روز افتاد؟
  • (ویدئو) ویدئویی از صدای ترسناک و باورنکردنی زمین | صدای عجیب زمین را بشنوید
  • فیلمی عجیب و باورنکردنی از کشف یک تن شیشه در یک تریلی + ویدئو
  • اتفاق عجیب؛ نورافکن استودیوی شبکه خبر در برنامه زنده ترکید + ویدئو
  • (ویدئو) عجیب‌ترین مغازه جهان؛ آویزان شده از صخره‌ای به ارتفاع ۱۲۰ متر!
  • (ویدئو) وضعیت عجیب ورودی سالن کنسرت معین در وان!
  • لحظه بازسازی صحنه سرقت خشن بزرگراه صدر + ویدئو | تصویر متهمان
  • وضعیت عجیب شهر لورکوزن پس از قهرمانی + ویدئو
  • (ویدئو) WMC ۲۵۰EV:عجیب‌ترین موتورسیکلت واقعی جهان؟!
  • زورگیران اتوبان صدر تهران دستگیر شدند