Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و حائز اهمیت بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد، برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
گزیده‌‍ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم.  
بررسی و اعتبارسنجی ۳۰۰۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی خارج از کشور سید عبدالحمید انگجی، مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان اظهار داشت: ثبت سوابق تحصیلی بالغ بر ۱۰۴۰۰۰ پرونده دانش آموختگان و صدور امضای الکترونیکی تایید مدرک تحصیلی صادره از موسسات آموزش عالی غیر دولتی و تأیید بیش از ۱۶۵۰۰۰ دانشنامه تحصیلی از طریق سامانه سجاد بخشی از عملکرد اداره کل امور دانش آموختگان در سال ۹۸ است.

وی افزود: در بخش دانش آموختگان خارج از کشور، سوابق تحصیلی ۸۰۰۰ دانش آموخته اسکن شد. همچنین فرایند ثبت پایان نامه‌ها / رساله‌های تحصیلی در سامانه ایرانداک تدوام یافت به طوری که ۴ درصد کل آمار سال ۹۸ ایرانداک به رساله‌های دانش آموختگان خارج از کشور اختصاص یافت.

انگجی گفت: از ابتدای سال ۹۸ جلسات کمیسیون‌های ارزشیابی بر اساس رشته‌های تخصصی برگزار شد و همچنین ۳۰۰۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی خارج از کشور مورد بررسی و اعتبارسنجی قرار گرفت.

وی با تاکید بر الکترونیکی شدن فرآیند بررسی و ارزشیابی مدارک تحصیلی گفت: به استثنای سه کشور (آمریکا، کانادا و انگلیس) برای کلیه دانش آموختگان خارج از کشور پرونده الکترونیکی تشکیل شد که در جهت اجرای دستاورد‌های دولت الکترونیک حضور مراجعین به حداقل رسید و برای مدارک تحصیلی دانش آموختگان سه کشور مذکور نیز به زودی اقدام خواهد شد.   طرح «همسفره با همسایه» در بیش از ۱۰۰۰ محله اجرایی می‌شود / گسترش طرح در ۲۴ استان غلامزاده، دبیر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) ، در خصوص پویش همسفره با همسایه گفت: حدود ۲۰۰ گروه در این پویش مشارکت می‌کنند و ۶۰۰ محله و فروشگاه در این پویش ثبت نام کردند و این پویش در ۲۴ استان در حال انجام است.  

وی افزود: این پویش توسط گروه‌های جمعیت امام حسن (ع) با کمک معتمدین محله و با همکاری شبکه‌ای از فروشندگان امینی که در محلات شناسایی می‌کنند و حمایت آبرومندانه را از نیازمندان در محلات دارند.

وی افزود: به جای اینکه سبد کالا تهیه کنیم اجازه قدرت خرید به افراد می‌دهیم که بتوانند بروند هم از فروشگاه‌ها و سایر موارد خریداری کنند که اسامی این فروشگاه‌ها در سایت همسفره با همسایه موجود است.   کارگاه‌های آموزشی آنلاین ویژه کارشناسان و متخصصان مراکز مشاوره دانشگاه‌ها برگزار می‌شود کارگاه‌های آموزشی آنلاین ویژه کارشناسان و متخصصان مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور از سوی مرکز مشاوره دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این مرکز با همکاری دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی آنلاین با حضور اساتید برجسته کشور می‌کند.
المپیاد ملی دانشگاهی با مشارکت بخش‌های آموزش عالی برگزار می‌شود  اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در سال جدید با تاکید بر برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی و واگذاری اعزام‌های فدراسیون به هیئت‌های استانی با حضور اعضاء در محل فدراسیون برگزار شد.

علیزاده سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در ابتدای این جلسه که با موضوع بررسی تقویم سال ۱۳۹۹، انتخابات فدراسیون و طرح برگزاری المپیاد ملی با حضور اعضا برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات دکتر دهخدا رئیس پیشین فدراسیون گزارشی از عملکرد سال گذشته فدراسیون ارائه و گفت: یکی از سال‌های خوب فدراسیون به دلیل کسب نتایج ارزشمند در مسابقات بین المللی بود که برای اولین بار با کمترین نفرات بهترین نتیجه را در یونیورسیاد کسب کردیم و همچنین حضور موفق در رویداد‌های بین المللی و برای اولین بار شاهد حضور در لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان و کسب مدال در این رویداد بودیم.

وی افزود: دلیل این موفقیت‌ها عمل به توصیه سیاست‌های وزارت علوم و اسناد بالادستی برای حضور کیفی در رویدادها، حمایت‌های همه جانبه وزارت علوم، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، حمایت‌های همه جانبه فدراسیون‌های ورزشی، به کارگیری کادر فنی متخصص و سرپرستان با تجربه و حضور موثر و فعال ۵ بخش تربیت بدنی آموزش عالی در تحقق برنامه و اهداف برنامه راهبردی فدراسیون بود.   ۸۱ درصد بودجه سال ۹۹ دانشگاه‌ها به حقوق و مزایا اختصاص می‌یابد محمدتقی نظرپور، در نشست مجازی با معاونان اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری تاکید کرد: مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها در توسعه کشور، مسئولیتی همه جانبه است و تمامی ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را در بر می‌گیرد؛ بنابراین توجه به درآمدزایی در آموزش عالی باید به گونه‌ای باشد که از توجه به سایر وجوه غفلت نشود.

وی با بیان اینکه در اکثر دانشگاه‌های برتر جهان، کماکان بخش عمده‌ای از هزینه‌های دانشگاهی به طرق مختلف، از بودجه‌های دولتی تأمین می‌شود، اظهار داشت: نباید انتظار داشت راهکار‌های پیشنهادی با روندی که باید در بلندمدت طی شود به سمتی جهت‌گیری شود که دانشگاه‌ها را به طور کلی از بودجه‌های دولتی مستغنی سازد.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: در بررسی ۷ دانشگاه برتر جهان ملاحظه می‌شود که تامین اعتبار دانشگاه‌های فوق از محل درآمد عمومی دولت‌ها از حدود ۳۰ تا ۷۳ درصد متغیر است و پژوهش نقش مهمی در کسب درآمد اختصاصی بعضی از دانشگاه‌ها (مثل کمبریج با درآمد حدود ۲۷ درصد از پژوهش) دارد.

وی با بیان اینکه شهریه دانشجویی به عنوان یک منبع تامین مالی در بسیاری ازدانشگاه‌های جهان مورد توجه است، گفت: در کشور‌های کره جنوبی و ژاپن که در عرصه علم و تکنولوژی جزو دانشگاه‌های مطرح جهان هستند به ترتیب شهریه ۶۷.۵ درصد و ۶۵.۸ درصد از کل بودجه دانشگاه را تشکیل می‌دهد، در حالی که این رقم در انگلستان ۲۰ درصد است.  
زمان برگزاری انتخابات انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا (س) طی اطلاعیه‌ای زمان برگزاری انتخابات انجمن‌های علمی و دانشجویی را اعلام کرد.
بر اساس این گزارش، انتخابات انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) به صورت الکترونیک و اینترنتی در روز‌های شنبه ۱۰ الی سه شنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.  
تمامی وام‌های نیمسال دوم ۹۹-۹۸ دانشجویان علوم پزشکی پرداخت شد بهروز رحیمی با اعلام این خبر افزود: این تسهیلات به منظور کمک به وضع تحصیلی و معیشتی دانشجویان مستعد در قالب وام‌های تحصیلی، مسکن، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه به دانشجویان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در این صندوق هیچ فهرست لیست وام دانشجویی در انتظار پرداخت نیست، گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت کلیه لیست‌های وام دانشجویی ارسالی به صندوق از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت کرده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار داشت: با شروع پاندمی کرونا این صندوق با پیش بینی شرایط موجود موفق به اخذ درخواست‌های اینترنتی دانشجویان پیش از تعطیلی دانشگاه‌ها شد و نسبت به پرداخت وام‌های دانشجویی مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ تا پایان اسفند ماه ۱۳۹۸ اقدام کرده است.   رزمایش مومنانه بیش از ۱۰۰۰۰ دانشجوی جهادگر بیماری کرونا از زمان ورودش به کشور نه تنها سلامت مردم را دچار مشکل کرد؛ بلکه ضربه بدتر و سنگین‌تر از آن یعنی اقتصاد و معیشت خانواده‌ها را نشانه گرفت، به خصوص افرادی که از لحاظ اقتصادی در محدودیت هستند، بیشترین آسیب در این بحران نصیبشان شد که شاید جبران آن در مدت زمان طولانی هم امکان پذیر نباشد.  
آسیب اقتصادی خانواده‌های کم بضاعت و کارگران روز مزدی که کسب و کار آن‌ها تعطیل شده و برای تامین معاش روزانه خانوده خود به سختی گذران امور می‌کنند باعث شد تا رهبر انقلاب فرمان همدلی را برای کمک به این خانواده‌ها بدهند.

پس از توصیه رهبر انقلاب برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان بحران کرونا، گروه‌های جهادی به ویژه جهادگران دانشجو که همیشه آماده حضور در سنگر امداد رسانی و کمک به نیازمندان هستند، این بار نیز گوش به فرمان رهبر انقلاب و آتش به اختیار رزمایش همدلی را به زیباترین شکل خود به اجرا درآوردند.     سامانه جامع خدمات الکترونیک اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران راه‌اندازی می‌شود محمدعلی زارع چاهوکی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران درباره فعالیت‌های این اداره کل در دوره شیوع ویروس کرونا گفت: نظر به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور دانشجویان در محیط دانشگاه از اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تلاش شد تا از طریق سامانه‌های مجازی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد دانشگاه در این حوزه، امور فرهنگی و اجتماعی انجام شود. خوشبختانه تجربیات خوبی در این حوزه کسب شد و زمینه استفاده هر چه بیشتر از سامانه‌ها فراهم شد.

وی ادامه داد: به‌منظور تسهیل امور تشکل‌های دانشجویی، تمام درخواست‌ها و مکاتبات اداری از طریق ایمیل و سامانه‌های مجازی پیگیری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.  
پرداخت وام به کارکنان دانشگاه آزاد براساس عقود اسلامی از خرداد محمدمهدی طهرانچی در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه که در سالن ۹ دی سازمان مرکزی برگزار شد، با تأکید بر لزوم رعایت کامل موازین شرعی و اسلامی در این دانشگاه، اظهار داشت: از دهه ۶۰ تسهیلات مختلفی در قالب وام به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌شد که متاسفانه خلاف بخشنامه‌های این دانشگاه، خارج از عقود اسلامی از این وام‌ها سود دریافت می‌شد که این عدد حتی به ۱۲ درصد هم می‌رسید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از ابتدای دوره مدیریت جدید دانشگاه و با پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، حذف سود وام‌های خارج از عقود اسلامی کارکنان در دستور کار قرار گرفت و پس از اصلاحات لازم و تدوین مقررات جدید از ابتدای خردادماه امسال دریافت هرگونه سود از وام‌های ارائه شده از محل منابع دانشگاه حذف می‌شود.

طهرانچی در ادامه این جلسه با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: امروز همزمان با ولادت کریم اهل بیت (ع)، اولین جلسه هیأت رئیسه به صورت حضوری در سال جدید را برگزار می‌کنیم و از این امام همام می‌خواهیم به دانشگاه آزاد اسلامی برکت عطا بفرماید.  
نحوه حضور دانشجویان دکتری در خوابگاه‌های دانشگاه تهران اعلام شد نشست معاونان دانشجویی دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران به صورت مجازی برگزار شد. در ابتدای این نشست سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بزرگداشت روز معلم، از زحمات پنج‌ساله محمد اسماعیلی، در دوران تصدی سمت مدیریت امور سرا‌های دانشگاه تهران، تقدیر و تشکر به عمل آورد. همچنین برای هادی غفوریان، به‌عنوان مدیر کل جدید امور سرا‌های دانشگاه تهران، آرزوی توفیق کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه، در ادامه سخنان خود با تأکید اینکه دانشگاه‌ها نمی‌توانند تولید علم را متوقف کنند، درباره شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، گفت: به‌طور قطع ویروس کرونا، تا مدت‌ها مهمان جوامع بشری خواهد بود و ما باید با مدیریت صحیح تلاش کنیم، شرایط را به روال عادی بازگردانیم و یکی از مهمترین راه‌های مدیریت این شرایط، رعایت بهداشت فردی، عمومی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

حبیبا، در خصوص بازگشایی دانشکده‌ها، پردیس‌ها و سرا‌های دانشجویی و حضور فیزیکی دانشجویان تصریح کرد: در این زمینه دانشگاه تهران، تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا است. تا این مرحله اجازه حضور فیزیکی به دانشجویان مقطع دکترا که حضور در آزمایشگاه‌ها، مزرعه، بیمارستان و … برای آن‌ها ضروری است و در عین حال نیازی به استفاده از سرا‌های دانشجویی ندارند، داده شده است.
رستمی: دانشجویان در دهه سوم رمضان به صورت مجازی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، پیرامون دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری که هر سال در ماه رمضان برگزار می‌شد و امسال به دلیل بیماری کرونا شرایط آن تغییر کرده است، گفت: با توجه به محدودیت‌های اعلام شده این دیدار امسال به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نمایندگان دانشجویی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: در این دیدار نمایندگان تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و دانشجویان جهادی در محضر رهبری از طریق ویدئو کنفرانس صحبت خواهند کرد و نقطه نظرات خود را همانند سال‌های قبل اعلام می‌کنند. کم و کیف این دیدار کنفرانسی از قبل اعلام شده بود، اما با توجه به دیدار کارگر‌ان ما در تلاش هستیم تا آن را گسترده‌تر کنیم.    
مهلت ثبت‌نام وام ویژه دانشجویان دکتری تا ۳۰ اردیبهشت ماه تمدید شد  الیاس منیری، معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان، با اشاره به پایان مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی گفت: روز گذشته مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی دانشگاه‌های دولتی به پایان رسید، اما برخی وام‌ها مانند وام دکتری هنوز زمان ثبت آن ادامه دارد.

وی افزود: ثبت نام وام ویژه دکتری تا پایان اردیبهشت ادامه دارد و هر دانشجویی که واجد شرایط اعلام شده باشد می‌تواند برای ثبت نام این وام اقدام کند.

معاون دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطرنشان کرد: تاکنون هر دانشجویی که برای دریافت وام دانشجویی ثبت نام کرده و لیست آن‌ها از طرف دانشگاه ارسال شده، وام‌ها پرداخت شده است.
۱۲ جشنواره فرهنگی، اجتماعی و هنری به صورت مجازی در سال جاری برگزار می‌شود معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه دردوران کرونا، وظیفه ما حفظ سلامت دانشجویان با ارتقای سطح شناخت از موضوعات مختلف است و نباید به دلیل شیوع این بیماری، از آموزش و ارتقای فرهنگ متوقف شویم، افزود: جشنواره ویژه ضیافت ماه رمضان به همت دو استان اصفهان وزنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی فیلم و عکس با موضوع کرونا در استان لرستان در حال آماده سازی است و جشنواره کشوری رسانه‌ها و کرونا نیز به صورت مجازی در استان البرز برگزار خواهد شد.

امین ناجی با اشاره به برنامه استان گیلان برای برگزاری جشنواره کشوری ادبیات و صلح گفت: این جشنواره از قبل قرار بود که به صورت حضوری برگزار شود، اما در صورت ادامه یافتن شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب رزمایش مومنانه وام های دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه تهران دانشجویی دانشگاه معاون دانشجویی دانش آموختگان صورت مجازی برگزار می شود دانشگاه آزاد خارج از کشور ویروس کرونا رهبر انقلاب ثبت نام وام آموزش عالی دانشگاه ها وزارت علوم برگزار شد اعلام شد خواهد شد وام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در جمع تشکل‌های دانشجویی گفت: گروه‌های دانشجویی محلی برای تمرین مدیریت و آماده شدن برای تصدی پست‌های بالاتر است و دانشجویان، جوان و دارای ذهن خلّاق و نقد منصفانه هستند و می‌توانند، ایرادات مجموعه را به مدیریت‌های بالاتر انتقال دهید.

وی، هدف‌ها را در دو نوع بلندمدت و کوتاه‌مدت برشمرد و افزود: از چند سال قبل در چله دوم انقلاب، برنامه پنج ساله با ۳۰۰ شاخص در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را شروع و سعی داریم امسال این برنامه‌ها را با جدیت بیشتر پیگیری کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، سیاست این دانشگاه را در کاهش تصدی‌گری دانست و متذکر شد: حضور در تشکل‌های دانشجویی فرصت مغتنمی است تا دانشجویان در نوآوری پیشقدم باشند و اگر امسال را مانند سال گذشته فعالیت داشته باشند، مطمئن باشند درجا زده و به جایی نخواهند رسید.

دهقانی اشکذری با اشاره به اهمیت هم‌افزایی بین دانشجویان تبیین کرد: بسیج، هیئت‌ها و انجمن‌های فرهنگی و علمی با ساختار وحدتی که داشتند، بسیار موفق بوده‌اند. مبنا یکی شدن نیست، بلکه کثرت در عین وحدت و وحدت در عین کثرت است و دانشجویان با رقابت سالم می‌توانند حرکت کرده و به جایگاه مطلوبی برسند.

وی افزود: دانشگاهی اثرگذار است که در مسیر رفع مشکلات مجموعه خود، پویا و اثرگذار باشد و تنها با داشتن دانش‌نظری نمی‌توان رسالت خویش را انجام داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد تبیین کرد: در حوزه تربیت نیروی ماهر توانستیم با ۳۰۰ دانشجوی بورسیه صنعت کاشی، در کنار یادگیری دروس تئوری، انتقال مهارت را داشته باشیم. امسال جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویانی که ۷۰ درصد واحد خود را در صنعت گذرانده‌اند در مجتمع کاشی ایفا سرام خواهیم داشت.

کارآفرین برتر استان یزد، حجم فعالیت‌های دانشجویی در سال گذشته را خوب برشمرد و یادآور شد: با فضای سنگین حاکم در کشور، انتخابات و تبلیغات در فضای مجازی، دانشجویان مشارکت خوبی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم زدند.

وی افزود: در حوزه درآمدها، دنبال کاهش وابستگی به شهریه دانشجو هستیم و در سال قبل، استخر پرورش ماهی و نیروگاه برق خورشیدی در اشکذر، مجتمع گردشگری علمی در واحد تفت و کارگاه دوخت لباس در دانشگاه آزاد اسلامی خاتم را ایجاد کردیم و طرح‌های درآمدزایی دیگری را در سال پیش رو افتتاح خواهیم کرد.

هادی حیدری‌نیا معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد هم سیاست دانشگاه در دوره معاونت فرهنگی دانشجویی دکتر فرزاد جهان‌بین را کاهش تصدی‌گری و حمایت از تشکل‌های دانشجویی بسیج، انجمن علمی و انجمن دانشجویی و هیئت‌ها دانست و متذکر شد: در دانشگاه آزاد اسلامی، اگر حوزه‌ای خود عملگرا باشد، ضعف برای مجموعه تلقی خواهد شد و باید در بسیاری از موارد کار‌ها را به دانشجویان واگذار کرد.

در ادامه این نشست، جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به ارائه نظرات و مطالبات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند