Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: تلاش داریم در محله‌های پرخطر اقدامات مناسب فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام علی (ع) با اشاره به توجه خاص استان به زمینه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 7 میلیارد تومان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم با جذب اعتبارات لازم اقدامات شایسته‌ای را اجرایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر دستگاهی در سال گذشته موفق به جذب اعتبارات نشده، در تخصیص سال جاری تجدید نظر می‌شود و اعتبار موجود بین سایر دستگاه‌های فعال توزیع خواهد شد.

* با همکاری شهرداری گرگان و گنبدکاووس منابع تسهیلگری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی جذب می‌شود/ کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر خودکشی، طلاق و حاشیه‌نشینی مبنای فعالیت ما است

حق‌شناس خاطرنشان کرد: مبنای فعالیت ما کاهش آسیب‌های اجتماعی نظیر خودکشی، طلاق و حاشیه‌نشینی است و امیدواریم با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی این اقدام صورت گیرد.

استاندار گلستان با اشاره به شناسایی محلات پرخطر در 11 استان کشور گفت: با همکاری شهرداری گرگان و گنبدکاووس منابع تسهیلگری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی جذب خواهد شد و تلاش داریم در محله‌های پرخطر اقدامات مناسب فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه خاندوزی سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گزارشی از اقدامات و برنامه های این کارگروه ارائه کرد و تعدادی از دستگاه ها نیز به بیان گزارشات و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سلامت و خانواده استان پرداختند.

منبع: فارس

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی سلامت اجتماعی گلستان کاهش آسیب های اجتماعی صورت گیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش تمایل به ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده ها و دستگاه های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد صبح سه شنبه در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اردبیل اظهار کرد: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل ۸۴۰ خانواده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده و یا در حال واگذاری است.

وی با تاکید بر اینکه در تسهیل روند واگذاری زمین به خانواده های مشمول باید دستگاه های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی و دستگاه های دخیل در این حوزه تمام تلاش خود را برای انجام احسن و مطلوب کار انجام می دهند.

فرماندار اردبیل با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج و کاهش نرخ باروری در شهرستان اردبیل گفت: نیاز است در فرهنگ سازی جوانی جمعیت و فرزندآوری اقدامات عملی و سرمایه گذاری های لازم صورت گیرد.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: کارگروه های مختلف از جمله فرهنگی، تسهیلات، اداری و مالی در راستای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل تشکیل می شود و این کارگروه ها باید مشکلات و مطالبات دراین حوزه را بررسی و راهکاری های لازم را ارائه دهند.

فرماندار اردبیل بر روند تسهیل ارائه تسهیلات طرح جوانی جمعیت توسط بانک ها تاکید کرد و افزود: نیاز است در این حوزه بانک های عامل نیز همکاری لازم را داشته باشند.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: از بانوان هم در دستگاه های اجرایی و واحدهای تولیدی حمایت های لازم باید صورت گیرد تا این بانوان مشکلاتی نداشته باشند.

وی گفت: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش تمایل به ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده ها و دستگاه های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

کد خبر 6079677

دیگر خبرها

  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • دستگاه قضایی، حامی دانش آموزان در معرض آسیب است
  • «ایران جوان بمان» با معرفی ایده «عطاری‌ها و سقط جنین»
  • لزوم راه اندازی مرکز شوق زندگی در کرمان/ انسجام بخشی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کودکان و نوجوانان
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است
  • دستگاه قضایی حامی دانش‌آموزان در معرض آسیب است
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • صرف ۳۱ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های شاخص سازمان فرهنگی شهرداری شهرکرد