Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نصیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده  با اشاره به افتتاح یک واحد مسکن مددجویی دو معلول در ماه ضیافت الهی عنوان کرد: برای ساخت مسکن مددجویی مبلغ ۳۶ میلیون تومان برای خانواده دو معلول روستایی و ۶۰ میلیون تومان برای خانوار دو معلول شهری وام بلاعوض از سوی بهزیستی پرداخت می‌شود و تاکنون برای ۴۸ خانوار دو معلول در این شهرستان مسکن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه ۴ کارگاه خیاطی معلولین، مددجویان و زنان سرپرست خانوار با اختصاص خط تولید خود به تولید ماسک، روزانه بیش از ۵ هزار ماسک تولید و در اختیار مردم قرار میدهند، اظهار کرد: با مشارکت خیرین بسته‌های بهداشتی شامل مواد شوینده و گندزدا نیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خریداری شده و توسط مددکاران در اختیار مددجویان قرار داده میشود.   رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از توزیع ۳۴۰ بسته غذایی به ارزش ۸۵ میلیون تومان در بین اقشار کم درآمد و جامعه هدف بهزیستی خبر داد و افزود: ارزش هر بسته غذایی ۲۵۰ هزار تومان و در سه مرحله توزیع شده است.   نصیری با بیان اینکه ۴۵ خیر در پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: به‌طورقطع کمک‌های مردمی نقش مهمی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف و به‌ویژه معلولان تحت پوشش و آسیب دیدگان از کرونا دارد.
این مقام مسئول، با دعوت از مردم برای شرکت در پویش همدلی مؤمنانه تاکید کرد: اقشار مختلف مردم و خیرین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۲۱۰۲۹۱۴۳۴۵۲۵۰۱۱ شماره شماره کارت ۵۰۲۹۰۸۱۰۱۵۹۰۲۳۸۶ مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهرستان خدابنده به این امر خداپسندانه اختصاص دهند.       انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وام مسکن بهزیستی زنجان دو معلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی عصر سه شنبه در جلسه برنامه ریزی کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، ضمن ابراز خرسندی از عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق» توسط سپاه پاسداران از برگزاری یادواره «شهدای اقشار» در شهرستان‌های استان تهران تا قبل از سوم خرداد ماه و سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

نایبی با اشاره به تجربه موفق برگزاری یادواره «شهدای اقشار» در کنگره ۲۴ هزار شهید تهران، اجرایی کردن این اقدام، در شهرستان‌های استان را حرکتی بزرگ دانست و گفت: در نظر داریم با اجرای این یادواره، در خلال برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید، هر شب پنج نفر از خانواده شاخص شهدای اقشار را از شهرستان‌های دیگر و مجموعاً ۹۰ نفر از خانواده شهدا به اجلاسیه دعوت شوند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران هدف از برگزاری کنگره شهدا را گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: انتظار این است که این مراسم در هر شهرستان با اثرگذاری بالا و حضور گرم مردم و مسؤولان برگزار شود.

وی در ادامه یکی از امتیازهای برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران را عدم تمرکز در یک نقطه اعلام و بیان کرد: اینکه تمام شهرستان‌های استان تهران در برگزاری این کنگره سهیم هستند و هر کدام نقشی را ایفا می‌کنند باید به فال نیک بگیریم.

نایبی با اشاره به مشارکت فرمانداران در برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران از آنان خواست برای قدردانی از صبر، متانت و از خودگذشتگی خانواده شهدا با تمام توان پای کار باشند تا این مراسم به بهترین شکل برگزار شود.

کد خبر 6080366

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • کشف ۱۸ فقره سرقت در اجرای طرح امنیت محله محور در خدابنده
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند