Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات ترکیه در روند مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور از شیوه آلمان الگو برداری کرده‌اند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در نشست روز گذشته رجب طیب اردوغان با اعضای کابینه خود مشخص شد که مقررات منع رفت و آمد در روز عید نیز اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب احتمالاً در روزهای 23 تا 26 می که مصادف با پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر است در این کشور مقررات منع آمدوشد برقرار می شود.

در نشست برگزار شده، مدل کشورهای مختلف در مقابله با ویروس کرونا و پس از آن دوره، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. کشورهایی مانند فرانسه و هلند از مدل U ، آلمان از مدل V و برخش کشورها نیز از مدل L در این راه استفاده کرده اند که مقامات ترکیه اعلام کردند بدلیل موفقیت مدل V  از این مدل استفاده می کنند.

همچنین به دلیل اهمیت تولید و صنعت توریسم در ترکیه، کابینه اعلام کرد که گام‌های خود در این راستا را با حساسیت و دقت برخواهد داشت.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,1414,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند

 حسین شهرکی   بیان کرد: روز گذشته به مناسبت سالروز شهادت شهید ابراهیم هادی و روز شهدای ورزشکار، دیدار با خانواده معظم شهدای ورزشکار استان و غبارروبی از مزار این شهیدان سرافراز انجام شد همچنین در هفته یادواره شهدای ورزشکار به‌پاس مجاهدات این دلاورمردان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این شهدا الگو و سرلوحه‌ای برای ما هستند و در هر کاری باید از آنان بهره بگیریم این بزرگواران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... الگویی برای همه اقشار جامعه هستند.

 مسئول تربیت‌بدنی سپاه سلمان استان تصریح کرد: بسیجیان ورزشکار الگو هستند آنان در سطح بالایی می‌توانستند بدرخشند، در عرصه‌های جهانی جزوی از قهرمانان به نام شوند به‌مراتب بالادست پیدا کنند.

وی افزود: شهیدان ورزشکار نسل‌های بعد را در نظر داشتند در آن زمان از مقام دنیایی گذشتند و جبهه‌های جنگ علیه دشمنان زمینه شهادت و از خودگذشتگی را برای آنان به وجود آورد اکنون نیز جوانان امروزی آماده شهادت در عرصه دفاع از میهن و جبهه حق و باطل هستند.

شهرکی تشریح کرد: باتوجه‌به اینکه جامعه هدف ورزشکاران استان بیش از ۸۰۰ هزار نفر است این توصیه را دارم که بحث پهلوانی بر قهرمانی ارجحیت دارد.
 
وی در پایان ادامه داد: کدام یک در خاطر مردم ماندگار است قهرمانی یا پهلوانی؟ همه این را به‌خوبی می‌دانیم که منش پهلوانی و شیوه‌های که در میادین عمل داشتند باگذشت سالیان طولانی باز هم در خاطر مردم ماندگار شده است شهیدان نیز پهلوانان ما هستند باید شیوه شهدا را سرلوحه امور قرار دهیم و تا جایی که می‌توانیم فرهنگ شهادت را الگوی کامل و قرار دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • شهدای ورزشکار الگو و سرلوحه ما هستند
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم