Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، در بخشنامه مصطفی قلی‌خسروی به اعضای اتحادیه املاک سراسر کشور آمده است:

«در راستای دستور معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مبنی‌ بر تمدید 2 ماهه قراردادهای اجاره و رهن واحدهای مسکونی، اعم از رسمی و عادی که در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشت‌ماه 1396 به پایان رسیده و تصمیمات و دستورات بهداشتی اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال این بیماری و رعایت بهداشت عمومی، کلیه اعضا موظف به رعایت و اجرایی کردن این دستورات در سطح کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن مسکن املاک رئیس اتحادیه مشاوران املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تامین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • گاف عجیب دولت رئیسی /عدد نمی فهمید یا عدد نمی فهمید؟! /گردش مالی یک بنگاه املاک تک نفره در اشکولک تپه سفلی هم از ۵۰ میلیون تومان بیشتر است
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • اسناد مالکیت ۲۵ هزار هکتار حریم و بستر رودخانه در خوزستان صادر شد
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 
  • الزام ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳