Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:11:34 GMT

۱۵ تخت جدید به بیمارستان شهید ستاری قرچک اضافه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۸۱۵۲

۱۵ تخت جدید به بیمارستان شهید ستاری قرچک اضافه می‌شود

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک گفت: به زودی ۱۵ تخت جدید به ظرفیت این اضافه خواهد شد که بیشترین تخت در حوزه ای‌سی‌یو و سی‌سی‌یو است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، دکتر علی اصغر حق پرست رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستان شهید ستاری، اظهار کرد: بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک به عنوان تنها بیمارستان شهرستان ۳۰۰هزار نفری قرچک و دومین بیمارستان دولتی دشت ورامین نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم دیار ۱۵خرداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای افتتاح این بیمارستان تاکنون ۱۵تخت جدید به ظرفیت بیمارستان اضافه شده است و امروز با ۷۹ تخت در حال پذیرش بیماران هستیم.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک بیان داشت: در بخش آی‌سی‌یو با برنامه‌ریزی هدفمند به زودی از ۴تخت موجود به ۱۱ تخت افزایش خواهد یافت همچنین در بخش سی‌سی‌یو نیز با هدف گذاری از ۵ تخت به ۱۲ تخت افزایش خواهیم داشت که عمده مراجعات به تهران در تخت‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو را کاهش می‌دهد.

حق پرست با اشاره به استفاده از ظرفیت بومی نیروی انسانی قرچک و دشت ورامین ادامه داد: با کمک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بسیاری از پزشکان و پرستاران و متخصصان از شهرستان قرچک و دشت ورامین در بیمارستان شهید ستاری مشغول به کار شدند.

وی با اشاره به آغاز دوباره بخش درمانگاه و کلینیک بیمارستان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان برای پیشگیری از ابتلای مراجعه کنندگان به بیمارستان، بخش کلینیک تعطیل شد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برخی از تمهیدات مانند جدا سازی ورودی و خروجی، ضدعفونی مکرر درمانگاه و جداسازی پرسنل در حال حاضر بخش کلینیک از ابتدای اردیبهشت‌ماه فعال شده است.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک در پایان عنوان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت بیمارستان تعداد پزشکان متخصص بیمارستان از ۶ به ۱۳ نفر افزایش داشته و با برنامه‌ریزهای صورت گرفته پزشکان متخصص بیشتر خواهد شد چرا هدف اصلی بیمارستان خدمت‌رسانی به مردم دیار ۱۵ خرداد است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیمارستان بیماران تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، صادق ستاری فرد افزود: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب‌های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم. 
او با بیان اینکه برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، افزود: برنامه‌های مختلف در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف‌گذاری کرده‌ایم.
ستاری فرد گفت: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • معیارهای جدید محاسبه و پرداخت حقوق کارگران اعلام شد/ اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟ | نقشه افزایش دستمزد در سال جدید
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • بهره‌وری در بخش کشاورزی استان بوشهر افزایش یابد