Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@08:36:35 GMT

توزیع بیش از ۲۲ هزار وعده غذای گرم در بین نیازمندان پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۸۴۴۹

به گزارش ایلنا، ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر افزود: در دین مبین اسلام سفارش زیادی به اطعام به عنوان یکی از متداول ترین، نوع احسان و نیکوکاری شده است. البته بهترین آنها اطعام به صورت سفره انداختن و دعوت عام و گروهی است، اما اکنون به دلیل شرایط خاص جامعه و پرهیز از تجمع برای صیانت از سلامت شهروندان، چنین کاری میسر نیست اما می توان شیوه توزیع بسته های پذیرایی را جایگزین آن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ویژه در ماه مبارک رمضان، که ماه رحمت الهی است، باید تلاش کنیم نیازمندان ومستمندان و خانواده های آبرومند از اطعام و افطاری محروم نمانند.

وی اظهار داشت: کار خیر و خداپسندانه پخت روزانه ۱۵۰۰ پرس غذا در نیمه دوم ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان و مناطق محروم شهر تهران انجام می شود. 

فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران خاطرنشان ساخت: اجرای این طرح از شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده و با کمک حوزه های بسیج مناطق ۲۲گانه در اختیار محرومین شناسایی شده قرار می گیرد.

براساس گزارش روابط عمومی حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران و به گفته میرزایی این طرح به دستور سازمان بسیج شهرداری تهران به همت حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران و حوزه بسیج ادارات مرکزی شهرداری تهران در حال اجراست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیازمندان پایتخت منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در چهل و پنجمین نشست کمیسیون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: با توجه به اهمیت خلاقیت و نوآوری، پیشنهادِ تشکیل کمیته خلاقیت و نوآوری ذیل دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی و منابع انسانی کلانشهرها ارایه شد و مورد تصویب قرار گرفت.

 

جمال حسن بارانی افزود: کمیسیون معاونان برنامه ریزی کلانشهرهای کشور طی یک روز برگزاری به بررسی گزارش اقدامات کمیسیون و کمیته‌ های زیرمجموعه آن شامل: بررسی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، بررسی مصوبه ساماندهی نیروهای شرکتی و بررسی پیشنهاد تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری با مسئولیت شهرداری مشهد مقدس پرداخت.

 

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه