Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی شهر خودرو عنوان کرد که باید همه منتظر تصمیم وزارت بهداشت در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات باشند.

طرفداری- داود سید عباسی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت مبهم لیگ برتر فوتبال صحبت کرد.

به نقل از میزان، مربی تیم شهرخودرو در مورد احتمال از سر گرفته شدن لیگ گفت:

مهم‌ترین موضوع در مقطع زمانی فعلی این است که آیا ادامه لیگ نوزدهم به نفع سلامت جامعه است یا خیر؟ ما تخصص پزشکی نداریم و وزیر بهداشت از نظر پزشکی بهتر از ما می‌داند که برگزاری مسابقات فوتبال سلامت جامعه را تهدید می‌کند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در خصوص موضع باشگاه شهرخودرو در ارتباط با احتمال ادامه لیگ، تصریح کرد:

سلامت جامعه از فوتبال خیلی مهم‌تر است و ما هر تصمیمی که گرفته شود، تمکین می‌کنیم. به هر حال این شیوع ویروس کرونا یک مسئله جهانی است و چاره‌ای نداریم با مشکلات به‌وجود آمده کنار بیاییم. برگزاری بازی‌ها با فاصله پنج روز یک بار که در مسابقات در ۶ هفته تمام شود، نگران‌کننده است و من می‌ترسم شاهد یک بلبشو در لیگ برتر باشیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو پیرامون معضلات از سرگیری احتمالی مسابقات لیگ برتر، افزود:

اگر می‌بینیم شرایط مهیا نیست و امکانات برگزاری ۹ بازی که تعداد زیادی است را نداریم، چه اصراری است لیگ را ادامه دهند؟

سیدعباسی در پایان در مورد آینده لیگ نوزدهم، خاطرنشان کرد:

باید در نظر بگیریم که برخی لیگ‌های معتبر دنیا هم بازی‌های خود را از سرمی‌گیرند، ولی به هر حال شرایط قابل پیش‌بینی نیست و این موضوع است که ما را نگران می‌کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سلامت جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حالی از مربی تیم استقلال بابت حاشیه های دیدار با شمس آذر خواستار ارسال دفاعیه شده که سرمربی استقلال از آن مبرا بوده است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شدیم که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • آغاز هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • سهیل مهدی: خودمان راخرج قهرمانی یا سقوط تیم‌ها نمی‌کنیم
  • وضعیت برگزاری ادامه لیگ برتر/ سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود