Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@03:35:11 GMT

هشدار بانک قوامین در خصوص فعالیت سودجویان در تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۸۷۳۳

هشدار بانک قوامین در خصوص فعالیت سودجویان در تلگرام

بانک قوامین در اطلاعیه یی در خصوص سوء استفاده از نام تجاری این بانک در شبکه های مجازی به کاربران هشدار داد.

به گزارش گروه بانک وبیمه پول نیوز،هرگونه فعالیت با عنوان بانک قوامین در گروه و یا کانال های شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام فاقد اعتبار موضوعی بوده و مورد تأیید این بانک نیست.
در این اطلاعیه آمده است: اخیراً تعدادی کانال و گروه با عنوان فروش سهام بانک قوامین در تلگرام با استفاده از نام این بانک و وعده پرداخت وجه به ازای عضویت به کاربران اقدام به سودجویی نموده که به هیچ عنوان مورد تأیید این بانک نمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است اقدامات حقوقی و قانونی لازم در این خصوص در حال پیگیری و انجام است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بانک قوامین کرونا تلگرام کانال بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد یکشنبه شب در نشست هم اندیشی بررسی آخرین وضعیت شبکه آبرسانی آب‌پخش، عنوان کرد: با توجه به اینکه در سطح بخش آب‌پخش حدود ۹ هزار و ۶۰۰ و در شهر آب‌پخش حدود ۸ هزار و ۱۰۰ مشترک آب وجود دارد، به منظور مدیریت بحران آب در فصل تابستان به صورت روزانه نیاز به ورود حداقل هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب آب به شبکه توزیع آب این بخش وجود دارد.

بخشدار آبپخش با اشاره به منابع تأمین آب بخش آب‌پخش اعلام کرد: در حال حاضر چشمه ساسان و رودخانه شاپور در استان فارس و خط انتقال آب سد کوثر در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲ منبع اصلی تأمین آب آشامیدنی بخش آب‌پخش هستند که پیش‌بینی می‌شود از خرداد ماه سال جاری ما با کاهش ورود آب از استان فارس به شهرستان دشتستان و به تبع آن بخش آب‌پخش مواجه شویم.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: بخش آب‌پخش در حوزه آب با ۲ چالش جدی وابستگی به استان‌های همجوار در خصوص تأمین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم و فرسودگی شبکه توزیع آب شهری و روستایی مواجه است و به منظور مدیریت بحران آب و کاهش وابستگی به استان‌های همجوار در خصوص تأمین آب آشامیدنی مردم در سطح این بخش، نیاز جدی به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب وجود دارد که به رغم پیگیری‌های نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشتستان و دستور وزیر نیرو در خصوص تأمین اعتبار خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز تأسیسات پیش تصفیه آب، روند اداری آن به کندی پیش می‌رود.

کد خبر 6084922

دیگر خبرها

  • هشدار مصر به اسرائیل در خصوص حمله به رفح
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری سنوروزیس ،گیجی در گوسفندان
  • هشدار نهادهای فلسطینی در خصوص هتک حرمت مسجدالاقصی در عید پسح
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • هشدار دامپزشکی گناباد در خصوص شیوع بیماری تب مالت
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • آماده باش مدیریت بحران در استان یزد
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد
  • آماده باش مدیریت بحران در تهران