Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@02:21:42 GMT

لایو اینستاگرامی مربوط به مخابرات منطقه یزد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۹۰۲۴

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دیشب چهارشنبه، 24 اردیبهشت ماه 97، در برنامه زنده اینستاگرامی با تاكيد بر توسعه شبکه مخابراتی کشور، بیان کرد: منطقه یزد به عنوان قطب مهم گردشگری و فرهنگی در کشور، باید دارای شبکه مخابراتی پایدار با ظرفیت مناسب باشد. ناطقان: به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، امشب چهارشنبه،24 اردیبهشت ازساعت 21 از طريق برنامه زنده اینستاگرامی با مخاطبان  پیرامون  بررسی وضعیت و مسائل کلی مخابرات منطقه یزد و همچنین پرسش و پاسخ با مخاطبان و کارکنان از طریق صفحه شخصی خود به نشانی sm_  sadri  به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به تشریح وضعیت آماری شبکه مخابرات در استان یزد پرداخت و بیان داشت: استان یزد با بیش از 537 هزار تلفن ثابت مشغول به کار دارای ضریب نفوذ 43.38 درصد کشور و  بیش از 100 هزار پورت  ADSLفعال در بخش دیتا و بیش از 3 هزار و 200 کیلومتر در کشور دارای اهمیت می باشد.

 

مهندس سیدمجید صدری از منطقه یزد به عنوان مهمترین قطب گردشگری و فرهنگی کشور یاد کرد و افزود: استان یزد به لحاظ جایگاه فرهنگی و تاریخی و همچنین مسیر ترانزیت، یکی از مهمترین قطب های گردشگری و اقتصادی کشور است، از اینرو، باید دارای شبکه مخابراتی پایدار با ظرفیت مناسب باشد.

 

وی در ادامه افزود: استان یزد به عنوان اولین منطقه ویژه علمی و فناوری کشور و وجود کارخانه های تولیدی در حوزه فناوری اطلاعات از بُعد مخابرات و فناوری جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت و گویی که با مهندس زارع ده ابادی، مدیر مخابرات منطقه یزد داشت ضمن تاکید برلزوم  ارتباط نزدیک مدیران با کارکنان از ایشان خواست، ساز و کار ارایه خدمات غیر حضوری حداکثری به مردم فراهم تا مشتریان تا جایی که ممکن است به مراکز مخابراتی مراجعه نکنند.

 

مهندس سید مجید صدری، در بخش دوم برنامه زنده اینستاگرامی خود با تعدادی از کاربران و مخاطبان از طیف های مختلف به ویژه کارکنان منطقه یزد به صورت زنده به گفت و گو پرداخت و به سوالات آنان پاسخ داد.

برچسب ها: لایو ، مخابرات ، یزذ ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: لایو مخابرات ناطقان شرکت مخابرات ایران مدیرعامل شرکت شبکه مخابرات استان یزد منطقه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی

استاندار سیستان و بلوچستان با اهدای لوحی از تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به‌منظور ساخت و تکمیل شبکه بزرگراهی استان سیستان و بلوچستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، محمد کرمی همچنین از مهدی سلیمی، معاون فنی و عملیاتی و حسین حاجی‌آبادی، رئیس تأمین و توزیع این منطقه با اهدای لوح‌های جداگانه قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی