Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@11:49:08 GMT

ساخت اولین سالن بین المللی و اختصاصی فوتسال در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۹۰۷۳

ساخت اولین سالن بین المللی و اختصاصی فوتسال در شیراز

سرمربی تیم ملی فوتسال از ساخت اولین سالن بین المللی و اختصاصی فوتسال در شیراز خبر داد.

سید محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد تعویق جام جهانی فوتسال  و همچنین آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: تعویق جام جهانی فوتسال اتفاق خوبی بود که ما منتظرش بودیم به این دلیل که ما نتوانستیم بازی‌‌های تدارکاتی مناسبی را برای تیم ملی داشته باشیم، البته باید منتظر بمانیم تا تکلیف و زمان برگزاری جام ملت‌‌ها هم مشخص شود صحبت‌هایی شنیدم که AFC به دنبال این است که جام ملت‌‌ها را در اواخر سال 2020 برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ویروس کرونا همه تمرینات و مسابقات ورزشی دنیا را تعطیل کرده است که کشور ما هم از این امر مستثنی نیست و با توجه به همین موضوع اردوهای ما تعطیل شده و بازیکنان تیم ملی به صورت انفرادی در حال برگزاری تمرینات خود هستند البته کادر فنی این تمرینات را زیر نظر دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در مورد ساخت اولین سالن استاندارد و بین المللی فوتسال در شهر صدرا شیراز گفت: شهر صدر شیراز یکی ازقدیمی‌‌‌‌ترین باشگاه‌های فوتسال در ایران بوده است. از این  جهت شرکت عمران صدرا به ساخت یک سالن اختصاصی و در سطح بین المللی در شهر صدرا شیراز می‌‌‌گیرد که با توجه به حمایت‌های خوب  مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران صدرا این پروژه در حال تکمیل شدن است. در این پروژه سعی شده که از استانداردهای روز دنیا استفاده شود و تعداد سکوی تماشاگران که برای این سالن در نظر گرفته شده 2200 نفر همراه با 4 رختکن و استخر جکوزی و حوزچه آب سرد گرم و همچنین کفپوشی که قرار است در این سالن استفاده شود کفپوش AFC است که در تمام مسابقات فوتسال از آن استفاده می شود.

وی در ادامه گفت: روز گذشته هم رحمانی معاونت وزیر مسکن به همراه حاجی پور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران صدرا و کامیاب مدیرکل ورزش جوانان استان و دیگر مسئولان استانی از این پروژه بازدید شد و انشالله سعی شده که این سالن در هفته دولت افتتاح شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن شیراز فوتسال تیم ملی بین المللی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ کشورمان طی روزهای سوم و هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ کنسرت های نوروزی خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و اسپیناس برگزار کرد.

طلیسچی در کنسرت نوروزی خود منتخبی از قطعات پرطرفدار و جدیدش را به اجرا درآورد که «پا قدم»، «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف»، «سختگیر»، «به تو چه»، «پاقدم» و «بی پناهی» ازجمله قطعات اجرایی در این کنسرت‌ها بودند.

اجرای ۲ قطعه جدید «پاقدم» و «بی پناهی» همانند دیگر قطعات با همخوانی و استقبال مخاطبان همراه بود و بنا به درخواست‌ مکرر تماشاگران قطعه «پاقدم» مجددا اجرا شد.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را تشکیل می‌دادند.

کنسرت نوروزی علیرضا طلیسچی جمعه شب سوم فروردین ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران و چهارشنبه شب هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳ در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس به تهیه کنندگی مجموعه «نوای سپند» برگزار شد.

این کنسرت برای تاریخ ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳نیز تمدید شد.

کد خبر 6064188 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • آنچه که باید از کنکور ۱۴۰۳ بدانیم
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • یک تغییر بزرگ‌ در انتظار ایفون!
  • (تصاویر) ساخت اولین شهربازی دنیا با الهام از انیمه Dragon Ball در عربستان
  • از اکران انیمیشن سینمایی «بی پلاک» برای اولین‌بار تا کنسل شدن حضور رئیس جمهور در نمایشگاه قرآن
  • تصاویر اختصاصی مهر از محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد