Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سرگروه اعزام مبلغ استان کرمانشاه گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا و بسته شدن بقاع متبرکه و تعطیلی برنامه نماز جماعت و سخنرانی، مبلغین بومی و اعزامی علاوه بر فعالیت‌های اجتماعی و کمک در برنامه مساوات و همدلی از دهم ماه مبارک رمضان فعالیت خود را در فضای مجازی بقاع متبرکه استان آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام مهدی عبدی افزود: در این راستا ۱۱ مرکز افق بقاع متبرکه در استان کرمانشاه اقدام به راه اندازی کانال‌هایی به نام بقعه متبرکه در پیام رسان‌های ایتا، بله کرده اند که تعداد کل اعضای این کانال‌ها ۱۸۱۱ نفراست.

او موضوع مطالب این کانال‌ها را ادعیه، سخنرانی مکتوب و مصور، تفسیر، حدیث، بیان احکام و جزء خوانی قرآن کریم دانست.

سرگروه اعزام مبلغ در پایان از فعالیت مدیر و مبلغین بومی و اعزامی حرم مطهر سیده فاطمه سلام الله علی‌ها کرمانشاه به جهت تعداد اعضا کانال و مطالب متنوع قدردانی کرد.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بقاع متبرکه ماه رمضان قرآن کریم اعزام مبلغ بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 

      رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار روز چهارشنبه گفت: بقاع متبرکه این شهرستان در مسیر جاده تهران - مشهد و گذرگاه زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) مکان مناسبی برای زیارت، اسکان و استراحت مسافران مشهدالرضا (ع) است.   حجت الاسلام هادی حسین آبادی افزود: بقاع متبرکه این شهرستان در مسیر جاده تهران - مشهد و گذرگاه زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) مکان مناسبی برای زیارت، اسکان و استراحت مسافران مشهدالرضا (ع) است.   وی ادامه داد: اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی، مسابقات فرهنگی، پاسخ به پرسش های شرعی، برپایی خیمه های معرفت، غرفه های عفاف و حجاب و کودک برخی از برنامه های ارائه شده در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه است.   حجت الاسلام حسین آبادی گفت: همچنین اجرای طرح های مختلف قرآنی و مراسم جزءخوانی و محافل انس با قرآن کریم، اطعام و برپایی سفره های افطاری ساده از محل نیات موقوفات و مشارکت خیران و نیز برپایی مراسم شب های قدر از دیگر برنامه‌ها در سطح بقاع متبرکه در قالب طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی است.   وی افزود: همچنین ترویج فرهنگ وقف و فرهنگ زیارت، ترویج معارف اسلامی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در کنار ارائه خدمات به زائران از اهداف طرح آرامش بهاری است.   امامزاده شعیب، امامزاده یحیی، امامزاده معصوم زادگان خسروجرد، امامزاده حسن کوشک، بقعه ابورفاعه، امامزاده حسن آزادمنجیر، امامزاده حسن نزل‌آباد، امامزاده یحیی بن زید و امامزاده ابراهیم (ع) شهر "نوده انقلاب" برخی از بقاع متبرکه است که در آنها طرح آرامش بهاری برگزار می شود.   شهرستان های سبزوار،خوشاب و ششتمد دارای ۲۷ بقعه متبرکه هستند.   سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • در طرح آرامش بهاری بیش از ۶ میلیون زایر در بقاع حضور یافته اند
  • سال‌های گذشته اسکان اضطراری یک میلیون نفر در بقاع متبرکه را تجربه کردیم
  • بیش از ۶ میلیون زائر در زائرسراها اسکان یافته اند
  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافته‌اند
  • حضور بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه کشور
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • زائران بقاع متبرکه خلیل‌آباد به ۳ هزار نفر رسید
  • ۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی به ۲۰۵ هزار و ۶۰۷ زائر رسید