Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@10:50:03 GMT

شب قدر سند امامت و تاکید به بقای آن است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۴۹۷۷۶

شب قدر سند امامت و تاکید به بقای آن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: شب قدر بزرگ‌ترین سند امامت و تداوم آن در طول زمان است.

به گزارش برنا، حجت‌الاسلام مهدی ستوده تصریح کرد: نزول جامع‌ترین، کامل‌ترین و ماندگارترین کتاب الهی برعظمت و منزلت شب قدر تاکید دارد.

وی متذکر شد: در روایات متعددی  وجود شب قدر را در هر زمان دلیل لزوم امامت و بقای آن دانسته‌اند، لذا سوره قدر به منزله شناسنامه اهل‌بیت (ع) شمرده‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به مناسک متعدد مسلمانان در این ایام اضافه کرد: از دیگر برکات شب قدر بخشش گناهان است.

ستوده تصریح کرد: در روایتی پیامبر اکرم عنوان کرده که کسی که شب قدر را درک کند و بخشیده نشود، مورد رحمت بی‌پایان الهی واقع نشده و خدا او را از رحمت خویش دور می‌سازد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجالس دینی و سخنرانی علما در شب‌های قدر فرصتی برای استفاده حداکثری از برکات شب قدر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به ضرورت آگاهی بخشی به عموم مردم از برکات این شب تاکید کرد.                                                                                     به ویژه با هدف اصلاح جامعه و نهادینه کردن اخلاقیات نیکو ضروری است استفاده از برکات شب‌های قدر مورد توجه قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شب قدر سند امامت شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت تبلیغات اسلامی مازندران از پاسخ کوبنده به صهیونیسم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، متن بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به شرح زیر است

بسم رب الشهداء و الصدیقین
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ» (بخشی از دعای افتتاح)
ستایش خدای را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.

به فضل خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و در عصر رهبری و زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا، با دست توانمند فرزندان و سربازان انقلاب اسلامی ایران عزیز، شب گذشته پاسخ کوبنده و غرور آفرین سپاه پاسداران مقتدر و ارتش با صلابت ایران اسلامی، قلب مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان را شاد و دنیای استکبار را در سیاهی و تحیر فرو برد.

بی شک این پاسخ کوبنده که وعده آن را امام خامنه‌ای عزیز در روز‌های قبل، به همه دنیا اعلام کرد نشان از اقتدار، پیشرفت و دست برتر سامانه‌های موشکی و هوافضای جمهوری اسلامی #ایران است که نتیجه سال‌ها مجاهدت و تلاش بی وقفه سربازان و فرماندهان بزرگ این سرزمین است که در سال‌های متمادی سختِ تحریمی به آن دست پیدا کرده ایم.

این اقتدار را مدیون رشادت‌ها و خون‌های بر زمین ریخته مردانی هستیم که نام آشنای آنها این روز‌ها قلب‌های ما را به سمت #ایمان حقیقی و الهی هدایت می‌کند.

سازمان تبلیغات اسلامی مازندران و مجامع مردمی وابسته به همراه مردم غیور و ولایتمدار دیار علویان ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت از جمله سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، شهید احمد متوسلیان، پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم و همه شهدای مقاومت، حمایت قاطع خود را از پاسخ شایسته‌ی ایران اسلامی به اسرائیل غاصب و جنایتکار اعلام می‌دارد.

دیگر خبرها

  • برخی اسم هر نوع مذاکره‌ای را دیپلماسی التماسی گذاشته‌اند
  • مدیرکل آژانس: مدرکی از ساخت سلاح نیافتیم
  • «حجت الاسلام حسن خواه» رابط اداره تبلیغات اسلامی خمام شد
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • حُسن خلق و آثار و برکات آن در زندگی انسان ها
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • ۶ راهکار تداوم برکات ماه رمضان در سایر ایام سال
  • حمایت تبلیغات اسلامی مازندران از پاسخ کوبنده به صهیونیسم
  • ببینید/از صف اول تا صف آخر