Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاهرخ جهانشاهی ظهر پنج شنبه در نشست مدیریت کرونا با محوریت بازگشایی مدارس و لیالی قدر و روز قدس اظهار داشت: وضعیت بیماری کرونا در شهرستان دماوند هنوز عادی نشده است.

جهانشاهی افزود: بازگشایی مدارس شهرستان صرفاً به دلیل عدم دسترسی دانش آموزان به سیستم‌های اینترنتی و رفع اشکال درسی دانش آموزان بوده و کادر آموزشی در مدارس حضور داشته باشند و باید زمینه آرامش برای دانش آموزان و خانواده‌ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این مدت، مدارس را ضدعفونی و گندزدایی کنند و مکان‌های دسترسی دانش آموزان ضدعفونی شود و رعایت فاصله اجتماعی یا فاصله فیزیکی اجرا شود.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند با اشاره به مراسم لیالی قدر در امشب و شب بیست و سوم گفت: این مراسم با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود و هنوز دستورالعمل مراسم روز قدس به فرمانداری‌ها ابلاغ نشده و رژه موتوری فعلاً برنامه‌ای است که در روز قدس انجام خواهد شد.

جهانشاهی عنوان داشت: تدابیری توسط ستاد کرونا ابلاغ شده ولی شرایط شهرستان هنوز شرایط عادی نشده و اگر بهداشت را رعایت نکنیم به جامعه بشری و انسانی ضربه خواهیم زد.

وی در ادامه بیان داشت: ورودی روستای مهرآباد محل تجمع کارگران اتباع و غیربومی بدون رعایت نکات بهداشتی شده است که باید این وضعیت سروسامان یابد تا از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.

کد خبر 4925545

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری دماوند روز قدس ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شهرکرد شیوع کرونا گرگان ایلام کمک به نیازمندان زلزله ماه مبارك رمضان بیرجند شب قدر مواسات دانش آموزان روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۴۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با صبح چهارشنبه مراسم نواختن زنگ کار و کارگر، با هدف تجلیل از مقام کارگران و اهمیت و تبیین ضرورت کار و کوشش در کشور، در مدارس شهرستان شاهرود برگزار شد.

مراسم محوری زنگ کار و کارگر با حضور امام جمعه شاهرود پیش از ظهر چهارشنبه در هنرستان پسرانه شهید چمران شاهرود برگزار شد مراسمی که در آن جمعی از مسئولان شهرستان شاهرود، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و فرماندهان سپاه و بسیج کارگران نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در این مراسم با گرامیداشت هفته جهانی کار و کارگر با اشاره به قداست کار و کارگر در احادیث و روایات بر توجه به موضوع کار در جامعه و ترویج این فرهنگ تاکید کرد و گفت: کارگران در تمام صحنه‌ها از دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تحریم‌ها تا تولید و جنگ اقتصادی و انتخابات و … پیشگام حضور و مشارکت بوده اند.

وی همچنین خواستار تبیین اهمیت کار و تلاش و سازندگی در جامعه برای ایران اسلامی آباد و آینده‌ای درخشان در این سرزمین از سوی مسئولان فرهنگی به خصوص آموزش و پرورش شد و افزود: مدیران دانش آموزان مدارس را برای بازدید به بنگاه‌های اقتصادی و کارخانه‌ها و … ببرند تا دانش آموزان از نزدیک با فرایند کار نیز آشنا شوند.

کد خبر 6087436

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی