Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@19:29:12 GMT

استثنا شدن قضات بازنشسته از رعايت سقف حقوق

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۱۸۳

استثنا شدن قضات بازنشسته از رعايت سقف حقوق

خبرگزاری آریا- معاون وزیر کار: قضات بازنشسته از رعایت سقف حقوق مستثنی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، میرهادی قره سید رومیانی افزود: هیئت وزیران در اجرای نص صریح ماده 76 قانون مدیریت خدمات کشوری هر سال با اعلام ضریب افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته، مبلغ سقف حداکثر حقوق آنان را هم تعیین می‌کند.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اعضای هیئت علمی از شمول سقف یاد شده مستثنا اعلام شده اند و سایر رسته‌های شغلی همچون قضات بازنشسته کشور مشمول رعایت سقف حداکثر موصوف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رومیانی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و مطالبه‌ای که در این زمینه وجود داشت، پیگیری‌های لازم در مجموعه‌های مختلف صورت گرفت.
قره سید رومیانی گفت: با اهتمام و پیگیری جدی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر دادگستری و با دستور و مساعدت ریاست سازمان برنامه و بودجه کشور این موضوع مرتفع شد و درحال طی مراحل نهایی برای ابلاغ است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: به همت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری پیگیر حل مشکلات و دغدغه‌ها هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استثنا قضات بازنشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

وی با اشاره به احکام افرادی که حکم بازنشستگی‌شان را بر اساس رتبه‌بندی گرفته‌اند اما در اعتراضات رتبه آنها تغییر کرده است، افزود: به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

فرهادی گفت: بازنشستگانی که از صندوق تأمین اجتماعی بازنشستگی را دریافت می‌کنند این افراد بر اساس آخرین حکم شأن، صندوق بازنشستگی آن را مورد توجه قرار می‌دهد و اسناد این افراد را در حال بررسی هستیم که اگر کسوراتی دارد تأمین کنیم.

کد خبر 6081881 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید
  • محمد مهاجری: آقای وزیر کشور برای رهبری هزینه نتراشید/گمان کرده‌اید اگر اسم گشت ارشاد را به طرح‌نور تبدیل کنید قضیه تغییر ماهیت می دهد؟
  • هر حق‌الناسی، حق‌الله هم است
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • (ویدئو) اطلس؛ ربات انسان‌نمای بوستون داینامیکس بازنشسته می‌شود
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش