Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی با اشاره به خسارت سیل ۹۸ در روستاهای شهرستان پلدختر، گفت: تاکنون ۷ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی در مناطق سیل زده لرستان مقاوم سازی شده است.

« مسعود رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: تاکنون بیش از۱۲هزارواحد روستایی آسیب دیده ازسیل طی سال گذشته در شهرستان پلدختر بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان لرستان اظهار داشت: در سال جاری همطرح  مقاوم سازی ۷ هزار و ۲۰۰واحدمسکن روستایی دراین شهرستان اجرایی می شود.

 

وی بیان کرد: در سال گذشته : ۷ هزار و ۶۰۰ واحد در قالب بهسازی مسکن روستایی در مناطق سیل زده استان لرستان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در لرستان اجراشده است.

 

مدیرکل بنیادمسکن لرستان تعدادواحدهای مقام سازی شده در شهرستان پلدختر را ۴هزار و ۵۰۰ واحد عنوان کرد وافزود: با احداث ۲ هزارو ۷۰۰ واحد سهمیه سال جاری در مقاوم سازی واحدهای روستایی و احداث واحدهای سیل زده دراین شهرستان تعدادواحدهای مقاوم سازی شده شهرستان پلدختر به ۷ هزارو ۲۰۰ واحدمسکونی خواهد رسید.

 

رضایی با اشاره به احداث ۲۵۵ واحدمسکن محرومین درشهرستان پلدختر افزود:۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به متقاضیان شناسایی شده بمنظور احداث مسکن محرومین پرداخت خواهدشد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق سیل زده مقاوم سازی مسکن روستایی شهرستان پلدختر مقاوم سازی سازی شده ۷ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست لرستان گفت: طی گشت و کنترل نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست این اداره در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر، به یک گروه متخلف زیست محیطی برخورد نموده که پس از شناسایی و تعقیب و گریز چند ساعته و با همکاری پرسنل نیروی انتظامی پلدختر موفق به دستگیری متخلفین شدند. 
علی آب سری نژاد افزود: پس از دستگیری متخلفین و طی بازرسی اولیه یک قبضه اسلحه به همراه ١٠ عدد فشنگ و لاشه شکار شده یک قطعه کبک وحشی و سه قطعه تیهو و نیز سایر ادوات شکار از آنها کشف و ضبط گردید. 
آب سری نژاد افزود: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه پرونده قضایی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیدند که با دستور مقام قضایی متخلفین روانه بازداشتگاه شدند. 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پلدختر ضمن قدر دانی و تشکر از همکاری مقام قضایی در برخورد با متخلفین و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر، از دوستداران محیط زیست درخواست نمودند در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان