Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@02:07:16 GMT

پراید در بازار ۲۰ میلیون و مزدا ۱۲۰ میلیون تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۳۸۳

پراید در بازار ۲۰ میلیون و مزدا ۱۲۰ میلیون تومان ارزان شد

به گزارش تسنیم، سعید موتمنی با اشاره به اینکه ورود شورای رقابت به بازار خودرو گامی مثبت در ساماندهی این بازار بوده است، افزود: تلاش انبارکنندگان خودرو با شایعه سازی برای افزایش قیمت این کالا در بازار بی نتیجه ماند.

وی با بیان اینکه قیمت‌های تعیین شده از سوی شورای رقابت واقعی است، گفت: تعیین سود 10 درصدی گام موثری در ساماندهی بازار خودرو است اگر این موضوع در سال‌های گذشته اتفاق می‌افتاد امروز شاهد نابسامانی بازار نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه داد: از این پس، فروشندگان خودرو این کالا را با قیمت درج شده در فاکتور و 10 درصد سود می‌توانند در بازار عرضه کنند این رویه تقاضای کاذب را در بازار از بین می‌برد، زیرا متقاضیان برای دریافت سود 100 درصدی برای دریافت خودرو ثبت نام می‌کنند.

موتمنی با اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، گفت: امروز 206 تیپ 2 از 150 میلیون تومان به 114 میلیون تومان، پراید از 85 تا 90 میلیون تومان به 67 میلیون تومان، سمند از 154 میلیون تومان به 114 میلیون تومان و پژو 405 از 145 میلیون تومان به 110 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

وی با اشاره به اینکه همه قیمت‌های اعلام شده فقط روی کاغذ بوده و مشتری برای آن وجود نداشته است، افزود: با کاهش قیمت خودرو‌های داخلی قیمت خودرو‌های خارجی و مونتاژی نیز کاهش داشته است به نحوی که امروز مزدا با 100 میلیون افت قیمت از 650 میلیون تومان به 530 میلیون تومان , 2008 از 530 میلیون تومان به 480 میلیون تومان و سراتو از 520 میلیون تومان به 470 میلیون تومان کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به تاثیر قیمت خودرو‌های داخلی بر قیمت خودرو‌های خارجی، گفت: اگر قیمت خودرو‌های داخلی ثبات داشته باشد مابقی خودرو‌ها نیز تغییری نخواهند کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: میلیون تومان قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۹ هزار کیلومتر امروز ۳۱ فروردین ۷۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۳۰ هزار کیلومتر ۶۷۵ میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش باما، با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودرو‌های شاهین به دست خواهید آورد.

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۷,۰۰۰ ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۳۰,۰۰۰ ۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۳۷,۰۰۰ ۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۵,۰۰۰ ۷۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۱۱,۰۰۰ ۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۶,۰۰۰ ۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۳ ۲۵۰ ۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۱۵,۵۰۰ ۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۹,۰۰۰ ۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰

دیگر خبرها

  • پژوپارس LX امروز در بازار چقدر قیمت خورد؟
  • جدیدترین قیمت شاهین کارکرده در بازار
  • قیمت جدید رنو ساندرو در بازار
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • (عکس) تویوتا کمری محبوب ایرانیان ارزان‌تر از چینی‌های بازار ایران!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • فولکس‌واگن‌های ارزان‌قیمت آماده ورود به بازار
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟