Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: در سال قبل پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی که بیش از تعهد سرمایه گذاری در همدان تحقق یافت و اقدام اساسی در حوزه اشتغالزایی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه دشمن علیه کشور، همدان توانست عملکرد خوبی در بخش های مختلف از جمله سرمایه گذاری و اشتغال داشته باشد خاطرنشان کرد: با وجود تحریم های شدید دشمن اما با تکیه بر ظرفیت داخل کارهایی بزرگی در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان گفت: وقوع سیل در فصل بهار سال گذشته در همدان با همکاری همه مجموعه ها به یک فرصت تبدیل شد و ۱۹ هزار واحد مسکونی در این استان بازسازی و نوسازی شد.

شاهرخی افزود: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه مجلس با مشارکت بالاتر از میانگین کشوری یک توفیق بزرگ دیگر برای استان همدان بود.

وی اضافه کرد: کنترل ویروس کرونا در سطح ملی و استانی توفیقی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی بود و این بحران و بیماری خطرناک با هماهنگی و همکاری همه مجموعه های دولتی،نظامی و همکاری خوب مردم به یک وفاق ملی تبدیل است.

برچسب‌ها همدان استانداری همدان سید سعید شاهرخی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان استانداری همدان سرمایه گذاری همدان استانداری همدان سرمایه گذاری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی مردم در اقتصاد کشور، گفت: تصمیمات نهادهای حاکمیتی باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، امروز _ چهارشنبه هشتم فرودین_ در جمع معاون، مدیران کل و کارکنان حوزه‌ی اقتصادی استانداری با تاکید بر تحقق شعار سال اظهار کرد: برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب برنامه‌ریزی کنید و راهبرد داشته باشید.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صحیح و تسهیل مشارکت مردم در حوزه‌های اقتصادی استان، همه تلاش مدیران معطوف رشد و توسعه اقتصادی شود.

استاندار خراسان‌شمالی ضمن تاکید بر توجه جدی مسئولان به مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی استان، بیان کرد: اطلاع‌رسانی از برنامه‌ها و تصمیمات نهادهای حاکمیتی به مردم ضروری است.

حسین‌نژاد گفت: با استفاده از هیئت‌های اندیشه‌ورز، نخبگان و سرمایه‌گذاران، رونق تولید و سرمایه‌گذاری در استان در همه بخش‌ها به ویژه در بخش کشاورزی بیشتر شود.

کد خبر 739651

دیگر خبرها

  • دعوت استاندار همدان برای سفر به پایتخت تاریخ و تمدن ایران
  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال
  • دعوت استاندار همدان از گردشگران نوروزی
  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • استاندار خوزستان: بازرگانی یکی از مهمترین راه‌های افزایش تولید است
  • توسعه صنایع پایین دستی در خوزستان شکل نگرفته است
  • تصمیمات نهادهای حاکمیتی به اطلاع مردم برسد
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • رسیدگی به نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس همدان در سال جدید