Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@05:23:11 GMT

کرمانشاه همچنان بدون باران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۰۵۹۶

کرمانشاه همچنان بدون باران

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در ادامه استقرار شرایط پایدار مستقر در جو منطقه، تا اواسط هفته آینده بارندگی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ شهناز حق پرست، کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، امروز در خصوص آخرین وضعیت جوی استان، اظهار داشت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی هوای استان تا اواسط هفته آینده همچنان در شرایط پایداری قرار دارد و تا اواسط هفته آینده بارندگی برای سطح استان پیش‌بینی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار مستقر در جو منطقه همچنان تا روز دوشنبه هفته آینده هوای استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد غالبا ملایم و غبار رقیق در نواحی مرزی همراه خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از لحاظ دمایی طی این مدت شاهد روند افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود، اما این روند افزایش دما به صورت تدریجی خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل هفت و حداکثر 27 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده، گفت: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای 36 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بخش حمیل و شهرستان سنقر با کمینه دمای پنج درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی باران کرمانشاه هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: الگوهای هواشناسی نشان می‌دهند تا پایان هفته جوی آرام را پیش رو خواهیم داشت و آسمان استان در اغلب ساعات صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

وی افزود: برای امروز گاهی شاهد رشد ابر در مناطق کوهپایه ای و کوهستانی خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی گلستان با اشاره به اینکه دمای هوا چهارشنبه از فردا تا پایان هفته روند افزایشی خواهد داشت، گفت: اوج افزایش دما برای روزهای پایانی هفته خواهد بود.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌شود بیشینه دمای هوا برای دو روز پنجشنبه و جمعه به حدود ۳۰ درجه سانتی گراد هم برسد.

اصحابی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۰ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۵ درجه برسد.

کد خبر 6079516

دیگر خبرها

  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • تداوم بارش ها در کرمان؛ هوا سردتر می‌شود
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود
  • هوای گلستان گرم و تابستانی می‌شود
  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی
  • افزایش دمای هوای استان گلستان برای روزهای پایانی هفته