Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازجمعه ۲۶ اردیبهشت در آذربایجان‌غربی برگزار نخواهدشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه اورمیه در اطلاعیه ای ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، اعلام کرد: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با توجه به گزارشات واصله از مناطق و شهرهای مختلف ، برای حفظ سلامتی مردم عزیز تا زمان حصول اطمینان کامل از وضعیت سفید در استان با نظر موافق نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، نماز جمعه فردا ۲۶ اردیبهشت ماه در مرکز استان و شهرستان های آذربایجان غربی برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این اطلاعیه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت مولی الموحدین ، امیر المومنین ، حضرت علی علیه السلام ، آمده است: به کارگشایی دعا، تضرع و توسل شما مردم شریف، برای دفع بلا چشم امید داریم و از خداوند متعال می خواهیم به برکت این ماه عزیز و شب های پر فضیلت قدر ضمن تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط همه مردم ، شاهد بازگشایی نمازهای جمعه و جماعت در کشور عزیز اسلامی و آذربایجان غربی باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماز جمعه نمازجمعه آذربایجان غربی کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت 18:15 دقیقه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران است. 

آلومینیوم اراک که در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، جمعه ۲۰ بهمن نساجی مازندران را با یک گل شکست داد و از گردنه جام حذفی کنار زد در مرحله یک هشتم نهایی به پرسپولیسی رسید که در اولین دیدار دور برگشت لیگ برتر امسال،۲۶ بهمن، بر این تیم تهرانی غلبه کرده و در اولین نیمکت نشینی اوسمار سرمربی پرسپولیس او را با دست خالی راهی پایتخت کرد.
در پنج دیدار رو در روی گذشته دو تیم، سهم هر کدام ۲ پیروزی بوده که یکی از برد‌های آلومینیوم در جام حذفی سال گذشته با برتری ۳ دو اراکی‌ها مقابل پرسپولیس رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی حمایت از غزه از حرم مطهر رضوی تا چهارراه شهدا
  • بهره مندی ۱۳۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند
  • ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار شد