Web Analytics Made Easy - Statcounter

"آنتونی فاوسی" مسئول بهداشت عمومی آمریکا در روز سه‌شنبه درباره خطر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در ایالت کالیفرنیا هشدار داد و برگزاری کلاس‌های ترم پائیز را لغو کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، در حالیکه آمریکا در موقع زمان بازگشت به مدارس و کلاس‌های درس بحث می‌کند، بازگشایی تدریجی مدارس در سراسر جهان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به تعطیلی ساختمان مدارس در دانمارک، معلمان  بچه‌ها را به فضاهای باز برده و به جای نوشتن روی تخته سیاه از زمین بازی برای تدریس استفاده می‌کنند.

دانش‌آموزان مدرسه "لا توار" ژنو در سوئیس مجبور به سازگاری با شرایط جدید هستند. کلاس‌های پر نمی‌شوند و میزهای آنها در فاصله 2 متری هم قرار گرفته است.

دانش‌آموزان این مدرسه در زیر باران شدید در زیر سایه‌بان مدرسه می‌خندند و برخی از آنها نیز در حال بازی لی‌لی هستند. یک دانش‌آموز به دوست کوچکتر از خود نیز کمک می‌کند تا دستکش یکبار مصرف خود را بپوشد.

برخی از مدارس از سیاست ضدعفونی کردن مدارس استفاده کردند. آنها مقادیر زیادی از ضدعفونی کننده‌ها در مدارس فراهم کردند.

در استان "کبک" کانادا نیز برخی از مدارس باز شده‌اند. همچنان برخی از معلمان و والدین نسبت به ایمنی و سلامت ابراز نگرانی می‌کنند.

در برخی از ایالات استرالیا نیز دانش‌آموزان تنها یک روز در هفته در کلاس‌ها شرکت می‌کنند. برخی دیگر از ایالات نیز به مقاطع پائین‌تر اجازه ورود به مدرسه داده‌اند.

بسیاری از مدارس جهان مانند شانگ‌های چین هر روز درجه حرارت بدن، تب دانش آموزان را می‌سنجند و پس از آن اجازه ورود به مدارس را صادر می‌کنند.

 

دانش‌آموزان با ماسک در کلاس درس در مدرسه‌ای در شانگ‌های- یک تیم رسانه‌ای با هماهنگی دولت چین از این مدرسه گزارش گرفته است- دانش‌آموزان بیشتری در چین به مدارس بازگشته‌اند/ عکس: رویترز

 

"ربکا هورث" کلاس موسیقی خود را در فضای باز برگزار می‌کند- مدرسه "Korshoejskolen" در منطقه "رندرز" دانمارک/ عکس: Bo Amstrup via REUTERS

 

"جولی رچتیا" معلم سوئیسی در اولین روز بازگشت به مدرسه  در ژنو پس از قرنطینه/ عکس: رویترز

 

دانش‌آموزان مقطع ابتدای مدرسه  شهر "دن‌بوش" هلند با پارتیشن‌های ویژه از هم جدا شده‌اند/ عکس: رویترز

 

یک دانش آموز در حال ضدعفونی کردن دست خود با مواد ضدعفونی کننده در حیاط مدرسه "سن ژان سور رسچیلیو" - کبک- کانادا/ عکس: رویترز

 

دانش‌آموزان در "بریسبان" استرالیا در حال ورودبه مدرسه در اولین روز پس از بازگشایی مجدد/ عکس: AAP Image/Dan Peled via REUTERS

 

کارمندان یک مدرسه در "نیس" فرانسه با نصب نشانه و فلش‌هایی روی زمین قواعد فاصله‌گذاری جدید زا به دانش آموزان نشان می‌دهند/ عکس: رویترز

 

دانش‌آموزان یک مدرسه در شانگ‌های با ماسک و پس از ضدعفونی کردن دستان خود وارد مدرسه می‌شوند/ عکس:  cnsphoto via REUTERS

________________________________________________

بیشتر بخوانید:

تمدید تعطیلی مدارس فرانسه، لبنان و عراق به خاطر شیوع کرونا عجیب‌ترین مدرسه جهان بدون امتحان و تکلیف و ترم تحصیلی (+عکس) کرونا در جهان؛ قرنطینه ۶۵ میلیون نفر / ۳۰۰ میلیون کودک محروم از مدرسه

__________________________________________________

لینک کوتاه: asriran.com/0033Vm

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مدارس جهان پس از کرونا آغاز به کار دانش آموزان کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد

مسابقات والیبال دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه استان کرمان از ۲۶ تا ۲۹ فروردین ماه به مدت چهار روز در کرمان برگزار شد و تیم دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم‌های رفسنجان و بم به ترتیب دوم و سوم شدند.

 محسن منوچهری نژاد معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به شرکت بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز کرمانی در مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای استان گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزی زیرساخت اصلی ورزش قهرمانی و شناخت استعداد‌های بالقوه ورزشی است.

وی با اشاره به کسب بیش از ۱۲۰ مقام قهرمانی از سوی دانش آموزان استان در مسابقات کشوری افزود: ۷ دانش آموز کرمانی نیز به تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند.

منوچهری نژاد با اشاره به ساخت و تجهیز فضا‌های ورزشی درون مدرسه‌ای استان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان از تکمیل روند ساخت ۷ استخر شنای دانش آموزی در شهرستان‌های قلعه گنج، عنبر آباد، زرند، ریگان، نرماشیر، انار و کوهبنان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • جبران کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی تا سه سال آینده