Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@00:31:58 GMT

۲۰ خرداد، آخرین مهلت ثبت نام در حوزه علمیه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۱۰۴۷

۲۰ خرداد، آخرین مهلت ثبت نام در حوزه علمیه

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان ورود به حوزه از ۱۹ اسفند ۹۸، گفت: داوطلبان ورود به مدارس علمیه برادران تا ۲۰ خرداد می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «احد عبداللهی»، امروز(25 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران از پذیرش طلبه به منااسبت سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان از 19 اسفند آغز شده و تا 20 خرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر حوزه علمیه برادران لرستان با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه برادران در استان، ادامه داد: این مدارس بنا بر ظرفیت اعلام شده، آماده پذیرش طلبه جدیدالورود هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان ورود به مدارس علمیه و تحصیل در این مراکز علمی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مدارس علمیه استان مراجعه و یا با مراجعه به سایت اینترنتی www.paziresh.ismc نسبت به مراحل و شرایط پذیرش آگاه شوند.

 

حجت الاسلام عبداللهی بیان داشت: مدارس علمیه برادران استان لرستان در مقاطع بلندمدت و سفیران هدایت در سال تحصیلی 1399-1400 طلبه می پذیرند.

 

وی یادآور شد: آزمون ورودی پذیرش حوزه علمیه برادران لرستان در اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد و پذیرفته شدگان در این آزمون در دیگر مراحل پذیرش همچون مصاحبه و دوره اختبار و تثبیت شرکت خواهند کرد.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: پذیرش پذیرش حوزه علمیه پذیرش طلبه علمیه برادران مدارس علمیه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، گفت: بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی و نگاه به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی عباس ذاکریان، فرماندار قم که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در قم برگزار شد، اظهار داشت: قم یک جهانشهر ویژه و کانون معارف است.

وی با اشاره به اینکه بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی و نگاه به حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) و مسجد مقدس جمکران باشد، مطرح کرد: این نگاه باید گسترش پیدا کند و وضعیت فعلی قابل قبول نیست.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه باید یک حرکت علمی آغاز شود، عنوان کرد: در زمان صفویه یک نابغه علمی در اصفهان حضور داشت که محصول آن معماری‌های شهرسازی اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه باید یک الگوی برآمده از یک ذهن علمی، فنی و الهی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: باید به صورت عمیق‌تر و جامعه‌تر اقدام کنیم و در این راستا می‌توانیم در معرفی شخصیت‌های برجسته و فنی حوزوی همکاری داشته باشیم.

اعرافی با بیان اینکه در بافت حرم و اطراف حرم نگاه به تسهیل رفت آمد زائرین و طلاب نیست، تصریح کرد: قم سرمایه ارزشمندی در دنیا دارد و می‌تواند در عرصه زیارت گردشگری موفق‌تر عمل کند.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه تقریبا هیچ نقطه‌ای از دنیا وجود ندارد که تحصیل‌ کرده‌ای از قم در آن وجود نداشته باشد، افزود: متاسفانه در خود قم نسبت به این جایگاه و قدرت توجهی وجود ندارد و اگر این موضوعات برای مردم تبیین شود موجب افتخار آن‌ها است، چرا که این موضوعات هویت قم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۱۱هزار و ۵۰۰نفر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • بافت شهرسازی و معماری در قم باید با نگاه اسلامی باشد
  • اسکان ۳۲ هزار مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • اسکان ۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس قم