Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:59:38 GMT

نخستین محموله کمک‌های بهداشتی ایران تحویل تاجیکستان شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۱۲۹۹

نخستین محموله کمک‌های بهداشتی ایران تحویل تاجیکستان شد

مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل از تحویل نخستین محموله کمک‌های بهداشتی جمهوری اسلامی ایران به تاجیکستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت نیرو، محمدعلی فرحناکیان گفت: بر اساس گزارش دبیرخانه کمیسیون همکاری‌های مشترک ایران و تاجیکستان مستقر در وزارت نیرو، به دنبال دریافت درخواست رسمی دولت تاجیکستان از دولت جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نیازمندی آن کشور به اقلام بهداشتی و پزشکی برای مقابله با گسترش و مهار بیماری کووید - ۱۹ در تاجیکستان، این دبیرخانه رایزنی‌های متعدد و هماهنگی‌های لازم را با مسئولان وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت و وزارت بهداشت ایران انجام داد تا در چارچوب توسعه روابط انسانی دو ملت دوست، برادر و هم‌زبان، کمک‌های لازم به دوشنبه ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طوی افزود: خوشبختانه نخستین محموله از این کمک‌ها توسط یکی از شرکت‌های ایرانی فعال در تاجیکستان به نام «تونل سد آریانا» به این کشور ارسال شد.
فرحناکیان گفت: این محموله شامل مقادیر قابل توجهی انواع کالاهای بهداشتی و درمانی مورد درخواست دولت تاجیکستان بوده که توسط ایران به شهر دوشنبه ارسال و در این شهر طی آیینی با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان تحویل مقامات این کشور شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تاجيكستان کروناویروس اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشگاهیان آزاد اسلامی واحد شهر قدس در حمایت از مجاهدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق» در کنار مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی تجمع کردند.

حامد افشاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: با تدابیر حکیمانه فرماندهی کل قوا، پاسخ جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه در عملیاتی با عنوان«وعده صادق»، ماحصل قدرت نظامی و دفاعی کشور به نتیجه رسید.

وی افزود: ایران ۱۲ روز زودتر خبر داده بود که عملیات خواهد کرد و به فرمایش رهبری این فقط یک تنبیه است و می‌طلبد بیش از پیش قدردان چنین دستاورد‌هایی باشیم که همانند «طهرانی‌مقدم‌ها» برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس عنوان کرد: تحلیل‌ها نشان می‌دهد موشک‌ها یا پهباد‌ها از خاک اردن عبور کردند و چندین موشک به خاک رژیم غاصب وارد شده و پایگاه‌هایی را مورد اصابت قرار دادند این عملیات باعث شد که جبهه مقاومت و فلسطین روحیه تازه‌ای بگیرد.

 افشاری تأکید کرد: در دانشگاه با ایجاد روشنگری، جریانات فکری و بحث کرسی‌های آزاد اندیشی غرور، افتخار و اقتدار ملت ایران و نیرو‌های مسلح کشور را باید به جوانان و دانشجویان شرح دهیم. جریانات فرهنگی و فکری بدانند که این اقتدار و امنیت را مدیون خون شهدا هستیم و قدر دان شهدا و نیرو‌های مسلح کشور هستیم.

به گزارش آنا، در این اجتماع، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، حمایت خود را از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صیهونیستی اعلام کردند و با قرائت بیانیه بسیج دانشجویی پایان یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل است
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • اقتصاد در ورطه خاموشی / هشدار برقی به اقتصاد
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه