Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از قم، همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی با حضور بهرام سرمست استاندار، عبدالله جلالی رئیس شورای شهر، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، حجت الاسلام رضا عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان،حجت الاسلام محمدباقر ولدان رئیس نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان،سید علیرضا تکیه ای رییس ستاد مرکزی اعتکاف، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمد خامه یار رئیس ستاد اقامه نماز استان و تعدادی از خانواده های محترم شهدا، خیرین و ائمه جمعه شهرهای استان برگزار و از محمد دخیلی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی قم و صادق منصوریان به نمایندگی از طرف دانشجویان فعال در عرصه مبارزه با کرونا با اهداء هدایایی قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش ابوالفضل مظفری فوق تخصص بیماری های ریوی و مسؤول کمیته پزشکان متخصص قرارگاه کریمه اهل بیت(ع) و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم در سخنانی به بیان گزارشی از عملکرد کادر درمان استان قم در مبارزه با بیماری کرونا از ابتدا تا کنون بیان کرد.

گفتنی است در این مراسم از فعالان عرصه سلامت و مقابله با کرونا نیز از طرف آستان قدس رضوی تجلیل شدند که به این افراد تکه ای ازفرش قدیمی حرم مطهر امام رضا(ع) به همراه نمک، هل، تربت تبرک حرم امام رضا(ع) اعطا شد.

همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی با تهیه پنج هزار بسته غذایی از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قم همراه بود که بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس منحوس کروناتوزیع شد.

انتهای پیام/

324 / 31 دانشگاه آزاد اسلامی قم همایش تجلیل از مدافعان سلامت و پرچمداران مواسات و همدلی استان قم محمد دخیلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی قم اسلامی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، طی حکمی از سوی محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری «محمد دوستار» به عنوان سرپرست دانشگاه گیلان منصوب کرد.

در حکم انتصاب خطاب به دوستار سرپرست دانشگاه گیلان تاکید شده است: انتظار می‌رود با اتکا به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

گفتنی است، دکتر محمد دوستار (زاده رشت ،۱۳۵۰) دانش‌آموخته رشته مدیریت و عضو هیأت علمی دانشگاه گیلان با مرتبه دانشیار است که از سوابق اجرایی وی می‌توان به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور استان گیلان، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دفتر برنامه و بودجه دانشگاه گیلان اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر فرید نجفی رئیس سابق دانشگاه گیلان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

نجفی از آذر ۱۴۰۰ به سمت سرپرستی دانشگاه گیلان منصوب شده بود.

کد خبر 6080206

دیگر خبرها

  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • قدردانی کشتی‌گیران تیم ملی از رهبر انقلاب
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • تجلیل از فعالانِ عرصه عفاف و حجاب
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی بود