Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورمحمدی، روز پنجشنبه با صدور پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات، با بیان اینکه فناوری اطلاعات به وسیله‌ای برای تجارت، آموزش، ارائه خدمات و انتشار اطلاعات تبدیل شده است، افزود: بخش عمده‌ای از موفقیت‌ها در زمینه کنترل این بحران، مرهون تقویت دانش فناوری اطلاعات و استفاده از ابزارهای آن در اطلاع ­رسانی و فرهنگ‌سازی برای رعایت سبک زندگی جدید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این پیام آورده است: از این رو لازم است تلاش‌ها در حوزه ارتباطات، به‌ ویژه فناوری اطلاعات همگام با تحولات پرشتاب جهانی پیش برود تا در این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پیام خود آورده است: ارتباطات حوزه‌ای بسیار گسترده و پیچیده است که از قامت یک علم واحد فراتر رفته و شاخه‌های متعددی را شامل می ­شود و هر روز عرصه‌ای نو از آن پیش روی جامعه بشری گشوده می‌شود.

پورمحمدی، ادامه داده است: همین امر مسئولیت متولیان و فعالان این حوزه میان‌رشته‌ای و هنر علم را خطیرتر می‌کند؛ چنان‌که امروزه فناوری اطلاعات و شیوه های گوناگون استفاده از آن، به بخش جدانشدنی زندگی بشر تبدیل شده است و در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت شمرده می‌شود.

وی در پیام خود یادآوری کرده است: نفوذ شبکه‌های ارتباطی در تمامی ارکان اقتصادی و اجتماعی و فراگیری فناوری اطلاعات در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی، ارتقای روزافزون زیرساخت‌های ارتباطی را به امری اجتناب‌ناپذیر بدل ساخته است.

استاندار آذربایجان شرقی در این پیام یکی از جنبه‌های مهم و تأثیرگذار حوزه ارتباطات را مدیریت افکار و روابط عمومی دانست و گفت: بدیهی است که با تغییرات گسترده در حوزه ارتباطات، پیچیدگی‌های حوزه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی نیز افزون‌تر شده و امروزه دیگر مدیریت و اقناع افکار عمومی با الگوهای سنتی امکان‌پذیر نیست.

پورمحمدی، افزوده است: با توجه به اینکه شاخص امید، اعتماد و رضایت‌مندی عمومی، ارتباط تنگاتنگی با حوزه روابط عمومی دارد، طراحی و اجرای الگوهای جدید ارتباطی با محوریت شفافیت، تعامل و پاسخ‌گویی و با تأکید بر دسترسی آزاد به اطلاعات، مشارکت‌جویی و روشنگری، باید در دستور کار فعالان این حوزه قرار گیرد.

وی در پیام خود با تبریک روز جهانی ارتباطات به تمام فعالان حوزه ارتباطات، فناوری اطلاعات و روابط عمومی در استان آذربایجان شرقی، از تلاش‌های صورت گرفته در جهت ارتقای مشارکت و هم‌افزایی در بین گروه‌های مختلف جامعه قدردانی کرده و اظهار امیدواری کرده که این تلاش‌ها در جهت پیشرفت و توسعه همه‌جانبه استان موثر باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی ارتباطات محمدرضا پورمحمدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی ارتباطات محمدرضا پورمحمدی ویروس کرونا آذربایجان شرقی ارتباطات محمدرضا پورمحمدی آذربایجان شرقی فناوری اطلاعات حوزه ارتباطات روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در حکمی، جهانبخش سلمانیان را به عنوان دستیار خود منصوب کرد.

همچنین در حکم دیگری، حجت الاسلام اسماعیل روشن تن به عنوان مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت منصوب شد.

استاندار آذربایجان شرقی، مجید یاریگر را نیز به عنوان مشاور صنعتی خود منصوب کرد.

کد خبر 6063849

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟