Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری سارقان موتورسیکلت با ۵ فقره سرقت در گلوگاه سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت و اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار کارآگاهان مبارزه باسرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ماموران انتظامی با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند ۲ سارق را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ حسن زاده گفت: در تحقیقات تخصصی صورت گرفته، متهمان به ۵ فقره سرقت موتورسیکلت و اماکن خصوصی اعتراف کردند.

او افزودشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۱۴ فقره سرقت در بهشهر سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری سارقی حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۴ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل مرجع قضائی اماکن خصوصی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در پی چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در مخفیگاه خود دستگیر کردند و ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی سارق را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند. 

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ فارسی در پایان به همشهریان توصیه نمود به هشدار‌های پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می‌شود توجه داشته باشند و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان مطمئن پارک نموده و در جهت پیشگیری از سرقت خودرو خود را به تجهیزات ایمنی لازم از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود و از گذاشتن هرگونه وسایل قیمتی از قبیل تلفن‌همراه، اسناد و مدارک، شناسنامه، وجه نقد  بر روی صندلی خودرو خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ و تقدیر و پیشنهادات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ گزارش نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق کالا در باشت