Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه راهور، سردار سیدکمال هادیانفر افزود: ساعت کاری این مراکز در تهران تا ساعت ۱۷ و در استان‌ها با تشخیص رییس پلیس راهور استان تا زمان کاهش مراجعین به حالت عادی ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به کاهش نسبی مراجعان به مراکز تعویض پلاک، اجرای طرح فاصله گذاری و مدیریت در ورود خودروها به پارکینگ ها با هدف جلوگیری از تجمع در سالن های مراکز تعویض پلاک با رعایت کامل  پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور گفت: مراکز تعویض پلاک بدون مشکل و با رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: مراکز تعویض پلاک با تعطیلی ۴۰ روزه همراه بود اما با بازگشایی این مراکز فقط ۳ درصد افزایش مراجعان را شاهد هستیم.

وی درخصوص نحوه فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک اظهار داشت: برای جلوگیری از ازدحام مراجعان، خودروها به صورت زوج و فرد، یعنی خودروهای با پلاک زوج در روزهای زوج و خودروهای با پلاک فرد در روزهای فرد می توانند برای انجام تعویض پلاک مراجعه نمایند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: در کنار این، ساعت ارائه خدمت به هموطنان افزایش پیدا کرده است و مراکز تعویض پلاک ساعت  ۷ صبح تا ۵ عصر فعالیت می کنند و همین امر منجر به کاهش مراجعین به مراکز نیز شده است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا سيد کمال هاديانفر شماره گذاری خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا شماره گذاری خودرو پلیس راهور ناجا شماره گذاری خودرو مراکز تعویض پلاک شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار گفت: بخش های درمانی این بیمارستان در سالیان اخیر بهسازی شده بود اما تعویض نشدن در پنجره های آهنی و قدیمی بخش های جراحی عمومی و جراحی ارتوپدی، منجر به ناخرسندی مصدومان و همکارانی بود که در این مرکز به خدمت مشغول بودند.

  سیدمحمد میری امروز در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال بازدید خیر نیک اندیش حوزه سلامت حاج حسن سعادت منش از این بیمارستان، وی همه هزینه اصلاح و تعویض در و پنجره های فرسوده بیمارستان را پذیرفت و با اختصاص یک میلیارد ریال به این امر خداپسندانه، تمام در و پنجره های این مرکز تعویض و یا به صورت استاندارد اصلاح شد.   بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری، علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران ارائه می دهد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی و ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌ های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد خدمات بهداشتی و درمانی می‌ دهد.   سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی