Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@21:53:13 GMT

سردار آزمون با ماشین فوق لاکچری اش

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۱۹۵۸

سردار آزمون با ماشین فوق لاکچری اش

سردار آزمون در استوری اینستاگرامش از ماشین فوق لاکچری خود رونمایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که این روزها سردار آزمون با خبر انتقالش به ناپولی در صدر رسانه های ایران و روسیه قرار دارد، خودش هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده و باید صبر کرد تا شروع فصل نقل و انتقالات و دید آیا مهاجم گلزن تیم ملی ایران بالاخره به پیشنهاد ناپولی جواب مثبت می دهد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان او یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می دهد در حال رانندگی با ماشین لاکچری اش در خیابان های روسیه است. در استوری او مشخص است که سردار سوار بر یک خودروی گرانقیمت لامبورگینی است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون روسیه روسیه زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون لژیونرهای ایران ماشین سردار آزمون محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۱۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در بازی هفته سی و سوم سری A برای رم به میدان رفت و موفق به گلزنی شد. با این وجود تیمش در بازی خانگی مقابل بولونیا با نتیجه 3-1 شکست خورد.

رم در این بازی نیمه اول را با شکست 2-0 به پایان رساند و آزمون بعد از تعویض در دقیقه 52 موفق شد در دقیقه 56 یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما در دقایق پایانی میزبان یک گل دیگر دریافت کرد تا امیدهای یاران آزمون برای فرار از شکست در این بازی، از بین برود.

سردار آزمون پس از این بازی به دازن گفت:"گاهی اوقات بازی ها ممکن است به این شکل پیش برود، مطمئناً می‌خواستیم سه امتیاز را در خانه کسب کنیم، اما در یک بازی هم امکان دارد که برنده شوید و یا اینکه شکست بخورید."

از آزمون سوال شد که وضعیت خوبی دارد و به نظر خودش چقدر می‌تواند به رم کمک کند؟ این مهاجم ایرانی پاسخ داد:"این وظیفه هر کسی است که تا حد امکان به تیم کمک کند، همه ما باید به تیم کمک کنیم."

دیگر خبرها

  • آزمون: با وجود شکست به راه‌مان ادامه می‌دهیم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار امشب مقابل بولونیا (فیلم)
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری