Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولید ماسک و توزیع آن بین روستاییان و سربازان و تهیه غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در شب‌های قدر اقدامی است که در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در حال انجام است. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حالا که ماه مبارک رمضان با بیماری کرونا همزمان شده است و برگزاری بسیاری از مراسم‌های این ماه پر فیض را با مشکلاتی مواجه ساخته است مردم روزه دار تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا با رعایت تمام موارد بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی هر آن چیزی که در این ماه لازم است انجام دهند تا مانند سالهای گذشته مراسم‌های ماه مبارک رمضان بدون مشکل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مراسم‌هایی که همه ساله در ماه مبارک رمضان توسط مردم و خیران انجام می‌شد تهیه سحری و افطاری و توزیع آن بین نیازمندان بود که امسال به دلیل بیماری تهیه و توزیع ماسک نیز به  آن افزوده است.

پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان نیز این روزها مرکز تولید و توزیع ماسک بین روستاها و سربازان شده است به طوری که روزانه 500 ماسک تولید و در روستاها بین خانواده‌ها و سربازان توزیع می‌شود.

اجرای طرح «اطعام مهدوی» در اصفهان به روایت تصاویرمهربانی سن و سال نمی‌شناسد؛ هزینه یک ماه فروش عروسک‌ها برای نیازمندانگزارش| تدبیری نو برای جلوگیری از انتشار کرونا در تاکسی‌های اصفهان / ‌توزیع 5000 کاور جدا‌کننده ‌

همچنین 4 هزار و 500 پرس غذای گرم نیز در خارج از پایگاه تهیه شده و در شب‌های قدر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

مهربانی کردن و هوای همدیگر را داشتن در هیچ زمانی تغییر نکرده است و این اصل هر بار به گونه‌ای به ما نشان داده می‌شود. با وجود اینکه بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرده و هم‌وطنان بسیاری را نیز درگیر کرده است اما سبب نشد تا مردمی که همواره در کار خیر دست دارند این بار دست بکشند؛ دست مهربانی آنها در هر صورت به یاری نیازمندان می‌رود.

انتهای پیام/164 ت

R41346/P/S6,51/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم

یک تمساح  در کنار چرخ یکی از هواپیما‌ها در پایگاه هوایی مک دیل آمریکا دیده شد و با افراد متخصص حفاظت از حیات وحش منطقه تماس گرفته شد و جانور نهایتا به حیات‌وحش بازگردانده و نزدیک یکی از رود‌های محلی رها شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • (ویدیو) مقایسه قبل و بعد محل پرتابه اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان