Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@21:44:36 GMT

سعید آذری سپاهانی می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۱۰۰

سعید آذری سپاهانی می شود؟

علیرضا حیدریان- ایسکانیوز

با وجود اینکه دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان رقبای سرسختی برای هم در لیگ هستند اما نقل و انتقال بازیکنان بین این دو تیم معمولا حاشیه های زیادی نداشته است. البته در سال های اخیر عموما بازیکنان و مربیانی از ذوب آهن به سپاهان نقل مکان کرده اند. به آخرین موارد هم می توان به امیر قلعه نویی و استنلی کی روش اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سطح مدیریتی هم کمابیش رفت و آمدهایی وجود داشته است. پس از قهرمانی ذوب آهن در جام حذفی ، سعید آذری خیلی به حضور در سپاهان نزدیک شده بود. ولی ظاهرا مدیران کارخانه فولاد مبارکه به خاطر اینکه او را یک ذوبی می دانستند با حضورش مخالفت کردند. در روز های اخیر باز هم زمزمه هایی مبنی بر حضور آذری در سپاهان شنیده می شود که به نظر می رسد این بار شایعه مدیریت او در سپاهان جدی تر باشد. در ادامه اتفاقاتی را بررسی می کنیم که باعث شد سعید آذری را از همیشه نزدیکتر به سپاهان بدانیم.

برکناری مسعود تابش

پس از اعلام رای کمیته انضباطی در مورد بازی لغو شده سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر امسال که پرسپولیس را برنده این بازی اعلام کرد، هیئت مدیره سپاهان با مقصر دانستن مسعود تابش به عنوان مسئول اصلی عدم حضور سپاهان در موعد مقرر در زمین مسابقه وی را از مدیر عاملی باشگاه برکنار کرد و منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره تا اطلاع ثانوی به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد.

گمانه زنی

پس از کنار رفتن تابش اسامی زیادی برای جانشینی وی مطرح شد. اولین کسی که نامش سر زبان ها افتاد، امیررضا واعظ آشتیانی مدیر عامل اسبق استقلال بود که وی با اعلام اینکه علاقه ای به حضور در سپاهان ندارد این خبر را تکذیب کرد. نفر بعدی هومن فیروزی معاون اجرایی و مدیر حراست این باشگاه بود که او هم با اعلام اینکه مانند 15 سال گذشته در پست فعلی خود خواهد ماند این شایعه را رد کرد.

باز هم سعید آذری

یکبار دیگر نام سعید آذری مدیر عامل سابق ذوب آهن و فعلی فولاد خوزستان به عنوان یکی از گزینه های مدیر عاملی سپاهان مطرح شد. آذری در این مورد می گوید، یکبار در زمانی که با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شده است به او این پیشنهاد شده ولی با کار شکنی عده ای به بهانه این که او یک ذوب آهنی است، رای مدیران کارخانه فولاد مبارکه را زده اند. او ادامه می دهد الان هم که دوباره بحث حضورم در سپاهان مطرح شده باز عده ای می گویند او ذوب آهنی است. او درادامه می گوید در اصفهان به خاطر اینکه اصولش را زیر پا نمی گذارد حاضر نیستند با او کار کنند. او در پایان می گوید در حال حاضر اولویتم فولاد است چون با این تیم قرارداد دارم و باید این تیم به دوران اوجش باز گردد.

نیکفر سرپرست سپاهان باقی می ماند

سید علی پزشک سخنگوی سپاهان علی رغم شایعات فراوان و براساس آخرین تصمیماتی که در هیئت مدیره گرفته شد، آقای نیکفر به عنوان سرپرست باشگاه تا آخر این فصل به کار خود ادامه می دهد.

با کنار گذاشتن همه این این اتفاقات می توان استنباط کرد شانس سعید آذری برای حضور در سپاهان در آخر این فصل پررنگ تر از همیشه است. باید صبر کنیم تا ببینیم این فرضیه به واقعیت می پیوندد یا نه؟

104 / 351 سعید آذری مسعود تابش سپاهان ذوب آهن هلیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سعید آذری مسعود تابش سپاهان ذوب آهن سعید آذری ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه جماران نوشته است، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

اگر دشمنی، به خود اجازه تعدی به خاک وطن عزیزمان ایران را به خود داد و در صورت اعلام جهاد توسط فرماندهی کل قوا، با تمام وجود و افتخار، لباس سربازی خواهم پوشید و در رکاب خیل عظیم سربازان وطن تا آخرین ذره وجود و قطره خون برای پاسخ به این تعدی مبارزه خواهم کرد چرا که «شرف» خود را در دفاع همه جانبه از وطن می‌دانم.

این یک شعار یا رجزخوانی نیست، یک هشدار به تجاوزگر سفاک است که بداند درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت و با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد به فضل الهی. بدانید که در صورت تجاوزگری و خطای راهبردی، شرایط دشواری پیش روی شماست.

با تمام سوابق، علایق و میلم به مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، جنگ‌طلب نیستم و تمایلی به تهییج نیروهای مسلح کشورمان به تشدید درگیری‌ها را ندارم چرا که خانواده ما طعم تلخ جنگ را با از دست دادن عزیزانش چشیده است و امیدوارم با بهره‌گیری از راهکارهای دیپلماتیک، تنشها فروکش کند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897021

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • واکنش آذری جهرمی ، به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • ستاره دربی از دل تیم شکست خورده!
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • سپاهانی‌ها مسافر تاجیکستان شدند