Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل انتقال خون استان یزد از راه اندازی پویش اهدای عاشقی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد به منظور تامین ذخایر خون استان خبر داد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارشخبرگزاری تسنیم از یزد، در بسته‌خبری پیش‌رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان یزد گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقی تقوائی با تشکر از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: اداره کل انتقال خون استان یزد با همکاری حوزه بسیج دانشجویی امام رضا (ع) با راه اندازی پویش #اهدای_عاشقی از تمامی اقشار جامعه و خاصه دانشجویان عزیز استان دعوت به عمل می‌آورد تا با شرکت در این پویش در تامین خون سالم برای بیماران به ایفای نقش بپردازند و با گرفتن عکس در زمان اهدا در مسابقه اهدای عاشقی شرکت کنند تا در عید سعید فطر جوایزی به قید قرعه به دوستان تعلق گیرد.

وی اظهار داشت: با توجه به کاهش اهدای خون در استان یزد به علت شیوع ویروس کرونا و هم زمانی این اتفاق با ماه مبارک رمضان، مردم به علت روزه داری و نگرانی از بیماری کرونا کمتر جهت اهدا خون مراجعه می‌کنند.

مدیر کل انتقال خون استان اعلام کرد: اهداکنندگان خون اطمینان داشته باشند که انتقال خون استان بر اساس آخرین استانداردهای سازمان بهداشت جهانی و سازمان‌ انتقال خون ایران، تمام نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت می‌کند و همیشه مراکز انتقال خون و تمام تجهیزات این مرکز، ضد عفونی و استریل می‌شوند و اهدا کنندگان با اطمینان خاطر خون اهدا کنند.

وی ادامه داد: نیاز به خون همیشه وجود دارد و مصرف خون در هر زمان و شرایطی پابرجاست با این حال در برخی مواقع با کاهش اهدای خون مواجه می‌شویم که از مردم انتظار می‌رود ضمن رعایت نکاتی که برای پیشگیری از کرونا مطرح می‌شود با مراجعه به مراکز اهدای خون جهت کمک به  نیازمندان در این امر ضروری مشارکت کنند.

کانون‌های دانشجویی سرمایه هلال احمر در ایجاد حماسه و کمک به مردم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: اعضای جوان و داوطلب در سازمان هلال احمر به‌‌ویژه کانون‌های دانشجویی بزرگ‌ترین سرمایه ما در ایجاد حماسه و فعالیت‌های چشمگیر در یاری‌رسانی به مردم هستند.

به مناسبت سالروز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و تجلیل از خدمات سازمان هلال احمر استان یزد، معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این استان و محسن حرازی‌زاده مدیرعامل سازمان هلال احمر یزد دیدار و گفتگو کردند.

محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این دیدار اظهار کرد: «اعضای جوان و داوطلب در سازمان هلال احمر به‌خصوص کانون‌های دانشجویی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی یزد بزرگ‌ترین سرمایه کنونی ما در ایجاد حماسه و فعالیت‌های چشمگیر در یاری‌رسانی به مردم محسوب می‌شوند و دارای اهمیت بسزایی هستند.»

حرازی‌زاده ادامه داد: «قطعاً با مشارکت و پیگیری دلسوزانه و مجدانه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان برنامه‌های مفیدتر و کارآمدتری را برای جوانان پویای واحد یزد تدارک دید.»

فعالیت چشمگیر در حوزه کارآفرینی هدف سازمان هلال احمر یزد

وی، فعالیت چشمگیر و شاخص سازمان هلال احمر استان یزد در حوزه کارآفرینی با جوانان خلاق دانشگاه را یکی از اهداف اساسی سازمان هلال احمر برشمرد و افزود: «ثمره فعالیت‌های هلال احمر، ترویج و نمود حس نوع‌دوستی و بشردوستی در طیف‌های اقشار مختلف جامعه است.»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نیز در این دیدار دانشگاه آزاد اسلامی یزد را تنها دانشگاه برتر استان عنوان کرد که از ابتدا با دو کانون فعال هلال احمر در دانشگاه‌های استان فعالیت داشته است.

از گوشه و کنار یزد| تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و پارک علم و فناوری امضا شداز گوشه و کنار یزد | بندرخشک پیشگامان آماده تحقق جهش تولید استاز گوشه و کنار یزد| ترخیص وسایل نقلیه توقیف شده معلمان و کارگران

راه اندازی مراکز نیکوکاری از سوی کمیته امداد یک حرکت ارزشمند است

استاندار یزد بر تداوم و استمرار کمک‌های خیرخواهانه در استان تأکید کرد و گفت: یکی از حرکت‌های خوبی که توسط صنعتگران استان  در شرایط، بحران کرونا راه‌اندازی  پویش قهرمان جبهه سلامت بود  که قرار است این پویش ادامه یابد.

طالبی در افتتاح مراکز نیکوکاری خیرین اصناف کمیته امداد امام (ره) استان یزد افزود: پیشنهاد می‌کنم با توجه به ظرفیتی که اصناف دارند کمک‌های خیری خود را ادامه بدهند.

وی اظهار داشت: به یمن همراهی و همدلی مردم، یزد در بسیاری از اقدامات در کشور پیشتاز است.

دکتر طالبی افزود: راه‌اندازی مراکز نیکوکاری از سوی کمیته امداد  در شهرستان‌ها، مناطق و محلات یک حرکت ارزشمند است ضمن جمع‌آوری  اطلاعات   نیازمندان، کمک‌ها به‌صورت عادلانه در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ضمن قدردانی از اصناف استان گفت:این قشر در همه شرایط سخت و دشوار در کنار مردم بودند و از همان اوایل شیوع ویروس کرونا تاکنون همراه بودند که این تعامل ستونی است.

اطلاع‌رسانی مناسب برای افزایش مشارکت مردم در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

فرماندار تفت در اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی مناسب، شاهد افزایش مشارکت مردم تفت در جشنواره کتابخوانی رضوی باشیم.

علیرضا نوکار، فرماندار تفت در اولین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در سال 99 خواستار برنامه‌ریزی برای پیشبرد برنامه‌های کتابخوانی شد و اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی مناسب در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت، دستاوردهای این نهاد در سال‌های گذشته‌ حفظ و برای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بیش از گذشته در نقاط شهری و روستایی تلاش شود.

وی با توجه به برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در سطح کشور تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی مناسب، شاهد افزایش مشارکت مردم شهرستان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی باشیم و ضروری است دستگاه‌های عضو انجمن کتابخانه‌های شهرستان، همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

فرماندار تفت، در پایان از مردم این شهرستان برای مشارکت در دهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی دعوت کرد.

عرضه مستقیم محصول پیاز زیر قیمت بازار توسط تعاون روستایی استان یزد

با آغاز طرح خرید توافقی پیاز بهاره استان‌های جنوبی و منطقه جیرفت و کهنوج توسط شبکه تعاون روستایی کشور، محصول پیاز سفید تولید منطقه جیرفت کهنوج به قیمت توافقی و زیر قیمت بازار استان به نرخ هر کیلوگرم 17 هزار ریال همه روزه به صورت مستقیم در محل غرفه اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی استان واقع در محوطه سازمان تعاون روستایی استان در حال عرضه به مردم شریف استان‌ می‌باشد. 

یداله جوادپور مدیر تعاون روستایی استان یزد با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌های تنظیم بازار محصولات کشاورزی توسط شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی کشور در جهت حمایت از کشاورزان برای افزایش سهم تولید کننده از قیمت نهایی و پرداخت قیمت واقعی محصول از سوی مصرف کننده، سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور از طریق شبکه اتحادیه‌ها و تعاونی‌های تولید، روستایی و کشاورزی تحت نظارت اقدام به خرید توافقی محصول پیاز از کشاورزان منطقه جیرفت و کهنوج کرد.

وی افزود: به این صورت ضمن تحریک بازار، محصول خریداری شده را در کلان شهرها به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه و به فروش برساند.

مدیر تعاون روستایی استان یزد در ادامه افزود: در همین راستا با هماهنگی تعاون روستایی استان یزد ضمن تعیین اتحادیه تعاونی‌های تولید روستایی استان به عنوان مباشر، شبکه تعاونی‌ها و اتحادیه‌های کشاورزی، تولید و روستایی تحت نظارت از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 30 تن محصول پیاز از کشاورزان منطقه جیرفت و کهنوج خریداری و به صورت مستقیم با قیمت توافقی و زیر قیمت بازار در سطح استان عرضه نموده است.

مردم در شب‌های قدر می‌توانند با نذر خون عبادات خود را تکمیل کنند

مدیر کل انتقال خون یزد با اشاره به ساعت فعالیت اهدای خون در شب‌های قدر گفت: اهداکنندگان‌ می‌توانند از ساعت 20:30 لغایت یک بامداد با مراجعه به انتقال خون واقع در میدان ابوذر در برنامه نذر خون شرکت کنند.

نقی تقوایی اظهار داشت: با توجه به کاهش اهدای خون به علت شیوع ویروس کرونا و اینکه در ماه مبارک رمضان مردم به علت روزه داری کمتر جهت اهدای خون مراجعه‌ می‌کنند و همچنین نظر به نیاز روزانه بیمارستان‌ها به خون و فرآودره‌های خون، شهروندان میتوانند در این شبها با اهدای خون عبادات خود را تکمیل کنند.

تقوایی با اشاره به زمان پذیرش از اهداکنندگان خون در ماه رمضان افزود: پایگاه مرکزی یزد واقع درصفاییه میدان ابوذر، شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و شیفت شب از ساعت 20 الی 23:30، مرکز ثابت خونگیری آزادشهر از ساعت 8 صبح الی 12:30، پایگاه انتقال خون شهرستان اردکان شیفت صبح از ساعت 8 الی 13 و شیفت شب از ساعت 21 الی 23:30 بجز 5 شنبه‌ها و پایگاه انتقال خون شهرستان میبد از ساعت 8 الی 13 مشغول به فعالیت هستند.

مدیر کل انتقال خون استان در پایان با اشاره به پروژه جمع آوری و ذخیره پلاسما بهبود یافتگان کووید 19 با هدف تامین نیازهای درمانی پیش بینی شده مراکز درمانی گفت: بهبود یافتگان کووید 19 که حداقل یک ماه از بهبودی کامل آنان سپری شده است مخاطبین این پروژه هستند و در صورت داشتن شرایط عمومی اهدای خون‌ می‌توانند به مرکز جامع اهدای خون واقع در یزد میدان ابوذر جهت اهدای پلاسما مراجعه کنند.

سال گذشته 1682 فرصت شغلی برای مددجویان یزدی ایجاد شد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: سال گذشته 1682 فرصت شغلی برای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد با اعطای تسهیلات اشتغال ایجاد شد.

محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد امسال 5000 فرصت شغلی برای نیازمندان استان ایجاد می‌شود، گفت: سال گذشته 1682 فرصت شغلی برای مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد با اعطای تسهیلات اشتغال ایجاد شد.

 وی با اشاره به توجه ویژه این نهاد به رویکرد مددکاری اشتغال محور و تشویق مددجویان به ایجاد شغل و دستیابی به توانمندی، گفت: 70 میلیارد و 776 میلیون تومان وام اشتغال طی سال 98 به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد و اقشار نیازمند اعطا شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه 66 درصد دریافت‌کنندگان وام اشتغال مرد و 34 درصد زن بوده‌اند، افزود: تسهیلات پرداختی در بخش دام‌پروری، خدمات، کشاورزی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و صنایع‌دستی و شیلات بوده است.

وی بابیان اهمیت اجرای نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی مددجویان تحت حمایت تصریح کرد: 1320 طرح ایجادشده در سال 98 مربوط به طرح‌های خودکفایی، 339 مورد توان‌افزایی، 19 مورد کارانگیزی و هفت مورد کارفرمایی بوده است.

دستگیری سارق داخل خودرو با 25 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری سارق حرفه‌ای و اعتراف وی به 25 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری در تشریح این خبرگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در منطقه آزادشهر یزد رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 15 آزادگان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ نصیری اظهار کرد: سارق در بازجویی‌های به عمل آمده به 25 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: تحقیقات جهت کشف دیگر سرقت‌ها همچنان ادامه دارد.

توقیف 2 دستگاه موتورسنگین غیرمجاز در خاتم

جانشین انتظامی شهرستان خاتم گفت: ماموران پلیس خاتم 2 دستگاه موتورسنگین هندا 1300 سی سی را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ علیرضا صادقی گفت: ماموران پلیس خاتم از تردد 2 دستگاه موتور سنگین قاچاق در محور‌های مواصلاتی این شهرستان با خبر شدند که توقیف موتور‌های سنگین و دستگیری راکبان آن در دستور کار پلیس خاتم قرار گرفت.

وی گفت: این فرماندهی با راه اندازی 3 اکیپ به صورت محسوس و نامحسوس، تردد موتورهای سنگین را زیر نظر گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه 2 دستگاه موتور هندا 1300سی سی را متوقف و راکبان آن‌ها را نیز دستگیر کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورهای قاچاق را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قانونی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان خاتم در پایان یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

کشف 4 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز در بافق

مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با همکاری مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، 4 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز به ارزش 3 میلیارد ریال کشف کردند.

سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: در پی نارضایتی شهروندان از تردد موتورسیکلت‌های غیرمجاز در سطح شهر، مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق اقدام به شناسایی راکبین موتورسیکلت در محل اختفای آنان کردند.

طولابی نژاد افزود: در این راستا مأموران پلیس آگاهی بافق با همکاری مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان تعداد 4 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز را در عملیات‌های جداگانه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق ارزش ریالی موتورسیکلت‌های غیرمجازکشف شده را 3 میلیارد ریال برآورد کرد.

دستگیری فروشنده تریاک در تفت

فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان یک کیلو و 100 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ وحید احمدی درباره این خبر گفت: عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تفت با انجام کاراطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک فروشنده حرفه‌ای را در شهرشناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهم یک کیلو و 100 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت ضمن اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که قصد ایجاد خلل در امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان و آسیب رساندن به جوانان را داشته باشند به صورت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اجرای طرح پاکسازی در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری 33 معتاد خبر داد.

سرهنگ منوچهر نصیری در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی،پلیس طرح شناسایی معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر را در شهرستان یزد اجرا کرد.

وی افزود: ماموران در این طرح تعداد 33 معتاد را با 3 کیلو 281گرم مواد مخدر در سطح شهر یزد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم دارد.

این مقام انتظامی گفت: معتادان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت بازپروری تحویل کمپ شدند.

رئیس پلیس شهرستان یزد درپایان ضمن اشاره به استمرار طرح ارتقا امنیت اجتماعی تصریح کرد:مواد مخدر خطرناکترین پدیده جامعه بحساب می‌آید که جز تباهی، نابودی، بیماری، پشیمانی و مرگ چیزی به دنبال نخواهد داشت.

انتهای پیام/782/ ت

R41376/P/S6,76/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان یزد کمیته امداد استان یزد تعاون روستایی استان یزد دانشگاه آزاد اسلامی کل انتقال خون استان هلال احمر استان یزد مدیر کل انتقال خون گوشه و کنار یزد سازمان هلال احمر فرصت شغلی بسیج دانشجویی مأموران پلیس جشنواره کتاب شهرستان بافق برنامه ریزی شهرستان تفت منطقه جیرفت اهدای عاشقی محصول پیاز راه اندازی خوانی رضوی کتاب خوانی تعاونی ها تحت حمایت فقره سرقت اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد

 میثم سعیدی، مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار عمل سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری وزارت صمت، شهرداری تهران و اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در کشور راه‌اندازی شد.

او با اشاره به اینکه این پویش تا ۲۱ تیر ماه روز جهانی بدون پلاستیک ادامه خواهد داشت، افزود: این پویش در راستای عملی شدن ماده ۳ آیین نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی راه اندازی شده است و خوشبختانه اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پیوستن به این پویش و حتی راه اندازی آن با ما همفکری و تبادل نظر داشتند.

مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: شعار امسال هفته پاک نیز به دلیل اهمیت مساله پلاستیک‌ها و نقش بسیار مخرب آن در طبیعت، تهدید تنوع زیستی و آثر زیان بار آن در زندگی بشر، «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» انتخاب شده است و این پویش برای دستیابی هر چه سریع‌تر به هدف مهم کاهش مصرف پلاستیک راه اندازی گردید.

وی به مسئولیت اجتماعی تمامی بنگاه‌های اقتصادی در خصوص کاهش مصرف پلاستیک اشاره کرد و افزود: ما از تمامی بنگاه‌های خرد و کلان درخواست می‌کنیم تا برای حفظ سلامت عمومی جامعه مردم و مخاطبان خود را به استفاده هرچه کمتر از کیسه‌های پلاستیکی ترغیب کنند تا آینده روشنتری در انتظار محیط زیست کشورمان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • راه‌اندازی پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی» با ابتکار سازمان حفاظت محیط‌زیست راه‌اندازی شد
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب