Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:48:12 GMT

خبر بد جدید از عثمان دمبله به باشگاه بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۲۸۲۶

خبر بد جدید از عثمان دمبله به باشگاه بارسلونا

نتیجه آخرین تست های پزشکی عثمان دمبله نشان می دهد که او عملا تا اواخر تابستان هم قادر به بازگشت نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله از زمانی که در سال 2017 برای جانشینی نیمار و با قراردادی 105 + 40 میلیون یورویی از دورتموند به بارسا پیوست، در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به دلیل مصدومیت‌های پیاپی در این دوره، 63 بازی را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از منتقدین بارسا معتقدند باشگاه کاتالان باید در تابستانی  آتی او را به فروش برساند.

 

 

 

 

 به نظر می رسد در این فصل نیز دیگر شاهد حضور او در میادین نخواهیم بود. عثمان دمبله ابتدا در دیدار بارسلونا مقابل دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیب دید. او پس از بازگشت(پس از سه ماه) بار دیگر بدشانسی آورد و در جریان تمرینات مصدوم شد و تن به جراحی داد.

او در فنلاند مورد جراحی قرار گرفت و سپس پزشکان گفتند که دمبله باید شش ماه به دور از میادین بماند. به این ترتیب او فصل را از دست می داد ولی به دلیل شیوع کرونا، لالیگا از ماه مارس تعطیل شده و با توجه به از سرگیری احتمالی لیگ قهرمانان از ماه آگوست، پیش بینی می شد که دمبله بتواند حداقل در این رقابت ها یاری گر بارسا باشد ولی نتیجه آخرین تست های او، خلاف این را ثابت می کند.

 

 

 

 

پس از منفی شدن تست کرونای دمبله، او قرار بود سه شنبه تحت نظر پزشکان بارسا قرار بگیرد تا آخرین وضعیت مصدومیتش مشخص شود. او روز سه شنبه به کلینیک نرفت و دیروز خود را به پزشکان معرفی کرد.

طبق ادعای آاس، نتیجه تست ها نشان می دهد که عضلات ناحیه مصدوم دمبله هنوز نه استحکام لازم را دارند و نه از لحاظ تراکم توده در شرایط مطلوبی به سر می برند. به این ترتیب دشوار بتوان تصور کرد که دمبله حتی در ماه آگوست نیز به شرایط بازی برسد.

خبری بد برای خود دمبله و البته کیکه ستین سرمربی باشگاه بارسلونا که امیدوار بود ستاره فرانسوی به نوعی خریدی جدید برای تیمش باشد.

 

عثمان دمبله بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عثمان دمبله بارسلونا عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست دیشب بارسا از رئال در ال‌کلاسیکو، بسیاری کار ژاوی را تمام شده می دانند. در واقع خود او نزدیک به سه ماه پیش گفت که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت و در نشست های خبری اخیر خود نیز روی این تصمیم پافشاری کرده است.

در حالی که به نظر نمی رسد او تغییر عقیده بدهد، کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به بارسلونا، شب گذشته در ال‌چرینگیتو ادعای حالبی مطرح کرد. او گفت در صحبت با یکی از اطرافیان نزدیک ژاوی مطلع شده که هنوز جدایی او قطعی نیست و ژاوی همچنان دوست دارد به کارش در بارسا ادامه دهد. 

او که تا 2025 قرارداد دارد و بندی نیز به او اجازه تمدید تا 2026 می دهد، حتی بعد از شکست برابر پی اس جی و رئال مصمم تر برای ادامه کار شده ولی برای ماندن شروطی دارد که آنها برای در جلسه با خوان لاپورتا مطرح خواهد کرد.

مدیریت بارسلونا به دلایلی چون مشکلات اقتصادی تمایلی برای جدایی ژاوی ندارند و معتقدند او در حال حاضر بهتر از هر کسی می تواند بارسلونا را هدایت کند. لاپورتا سعی دارد هر طور شده ژاوی را منصرف کند و حال به نظر می رسد ژاوی نیز بی میل به ماندن نیست.

دیگر خبرها

  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • ادعای عجیب: ژاوی می‌خواهد بماند
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • فرق رئال و بارسا این است: استراتژی و سردرگمی!‏