Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@14:52:11 GMT

تجهیز پاسگاه های محیط بانی منطقه حفاظت شده آق داغ

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۳۶۳۶

تجهیز پاسگاه های محیط بانی منطقه حفاظت شده آق داغ

پاسگاه های محیط بانی منطقه حفاظت شده آق داغ خلخال با تخصیص اعتباری بالغ بر 5/1 میلیارد ریال تجهیز می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: پاسگاه های محیط بانی برندق، لرد و سوسهاب که در منطقه حفاظت شده آق داغ قرار دارند تجهیز می شوند.

  سعید شهند گفت: دوربین، اسلحه بیهوشی، لوازم و تجهیزات گرمایشی، سرمایشی و رفاهی از جمله موارد تهیه شده برای این پاسگاه های محیط بانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شهند اظهار داشت: تعمیر و نوسازی پاسگاه های فوق و همچنین پاسگاه محیط بانی منطقه حفاظت شده تالاب نئور و سایت احیا و تکثیر مرال نیز در برنامه های کاری قرار داشته و در آینده نزدیک انجام خواهد شد. وی افزود:  تجهیز سایر پاسگاه های محیط بانی در سطح استان نیز در دستور کار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خلخال منطقه حفاظت شده آق داغ پاسگاه های محیط بانی منطقه حفاظت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی

علیرضا حسین زاده بابایی گفت: با صدور حکم قضایی یک بنای غیر مجاز به متراژ ۵۰ متر مربع تخریب و زمین ملی به حالت اولیه بازگردانده شد.   

 جانشین اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن به همراه اداره منابع طبیعی  برای برخورد با تخلفات ساختمانی این ساختمان غیر مجاز را با حکم قضایی و همکاری نیروی انتظامی تخریب کردند.

وی در پایان از مردم درخواست نمود که هرگونه تخلف محیط زیستی و هرگونه تصرفات غیر مجاز در مناطق حفاظت شده را به ادارات حفاظت محیط زیست یا با سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر افتتاح شد
  • بهره برداری از پاسگاه محیط بانی صیدوا در مهدیشهر
  • حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ مشاهده شد
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • ثبت تصویر دوقلوزایی بز کوهی در منطقه حفاظت شده «خائیز»+ فیلم
  • دوقلوزایی بز کوهی منطقه حفاظت شده خاییز + فیلم