Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@06:48:34 GMT

کشف نزدیک به 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۳۷۲۰

کشف نزدیک به 2 تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام عملیاتی هدفمند موفق شدند نزدیک به 2 تن انواع موادمخدر را کشف کنند.

به گزارش فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی گفت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر و برنامه‌ریزی ورود محموله موادمخدر به داخل کشور از منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند و بلافاصله اکیپ‌های پوششی و عملیاتی مرزبانی با دریافت تجهیزات کامل به منطقه مورد نظر عزیمت و به اجرای هدفمند کمین و تشدید پوشش منطقه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از شناسایی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، دلاورمردان هنگ مرزی میرجاوه با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، با انجام عملیاتی هدفمند و هوشمندانه تمام مسیرها را بر قاچاقچیان بستند لذا سوداگران مرگ که در محاصره مرزداران گرفتار شده بودند اقدام به تیراندازی به سمت مأمورین کردند ولی با توجه به موضع‌گیری و اتخاذ تاکتیک عملیاتی مناسب و حجم سنگین آتش مرزداران، قاچاقچیان با بجا گذاشتن محموله موادمخدر خود، از منطقه متواری شدند.

سردار ملاشاهی افزود: در این عملیات موفقیت آمیز، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا، مقدار یک تن و 927 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل: یک تن و 597 کیلو گرم تریاک، 100 کیلوگرم هروئین، 39 کیلوگرم مرفین، 67 کیلوگرم حشیش، 39 کیلوگرم شیشه و 85 کیلوگرم کراک کشف گردید.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران سیستان و بلوچستان با پاسداری از مرزهای پهناور جنوب شرق کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0033X3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مواد مخدر مرزبانی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد