Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده دو مدال نقره کشتی آزاد المپیک گفت: امیدوارم انتخابات کشتی استان را مهندسی نکنند، چرا که کشتی از این اتفاقات زجر می‌کشد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

عسکری محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ثبت نامش در انتخابات هیئت کشتی مازندران اظهار داشت: من با نگاه، تفکر، برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت آمده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهم به همه پیشکسوتان، قهرمانان و هواداران کشتی استان هست. فکر نکنند من بیایم عده‌ای فقط روی کار هستند، جا برای همه هست. خیلی برنامه دارم. دوست هم ندارم، هیچ تقابلی با فوتبال و والیبال داشته باشیم. مقایسه کشتی با فوتبال اشتباه است. کشتی ما در دنیا آقایی می‌کند، گدا نیست. باید به جایی برسد که کشتی گیران دغدغه مالی نداشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ماندن در انتخابات هیئت کشتی مازندران را دارد و یا اینکه به نفع کاندیدای خاصی انصراف خواهد داد؟ گفت: کشتی خانه من است، مگر می‌توانم از خانه خودم جدا شوم؟ کسی نمی‌تواند این کار را انجام بدهد، جز اینکه سیاسیون بخواهند مسئولیت هیئت را بر عهده بگیرند و ما را از خانه خودمان بیرون کنند. سال‌های سال وضعیت همین بوده و ورزشی‌ها هیچ وقت نتوانستند حق خودشان را بگیرند.

محمدیان اضافه کرد: ورزش روح لطیفی دارد، احساس دارد. اصلا با سیاست همخوانی ندارد، برای چه سیاسیون می‌آیند؟ دنبال چه چیزی هستند. ما که کاری با سیاست نداشتیم. ما را تنها بگذارند و مطمئن باشند که مشکل خودمان را خودمان حل می کنیم.

نایب قهرمان دنیا در سال 1989 با اشاره حواشی اخیر مربوط به انتخابات مازندران خاطرنشان کرد: می‌گویند دبیر تو را نمی‌خواهد. ما عمری در کشتی بدبختی کشیدیم، مگر می‌شود من و دبیر با هم نباشیم؟ هر دو گوش شکسته‌ایم، با سختی و مصیبتِ وزن کم کردن آشنا هستیم. کیلو کیلو برای اهتزاز پرچم ایران وزن کم کرده‌ایم. ما یک عشق واحد داریم، شاید سلیقه‌های‌مان متفاوت باشد، اما این دلیل نمی‌شود که من دبیر را قبول نداشته باشم و او هم من را. من هم مدال جهانی و المپیک دارم و المپین محسوب می‌شوم و به این می‌بالم. دبیر هم قهرمان جهان و المپیک است، مثل رضایی، حیدری و ... متاسفانه سیاسیون اینطور القا می‌کنند که ما قهرمانان با هم مشکل داریم درحالیکه اینطور نیست. چرا من را در تقابل با فدراسیون قرار می‌دهند، در حالی‌که در جهانی 1999 آنکارا افتخار مربیگری تیم ملی را داشتم، مربی دبیر و خیلی‌های دیگر بودم. با شکست آنها گریه و با پیروزی‌های‌شان خندان شده‌ام. مگر می‌شود رابطه ما بد باشد؟ برای رسیدن به یک پست، چه چیزهایی که نمی‌گویند. با اختلاف انداختن بین قهرمانان دنبال چه چیزی هستند؟

محمدیان در مورد اینکه گفته می‌شود وی سابقه مدیریت ورزشی ندارد، گفت: مگر از المپیک 1948 لندن، تا امروز ورزش ما چند قهرمان المپیک داشته؟ چند نفر مدال گرفته‌اند؟ قهرمان المپیک و دنیا شدن، مدیریت می‌خواهد. فقط چابکی و فن نیست، نگاه و تفکر می‌خواهد. من توانستم مدیریت کنم که قهرمان جهان و المپیک شدم، چرا می‌گویند مدیریت نکرده‌ای. ما بلدیم با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ارتباط خوبی داشته باشیم. من به عنوان یک مدال آور المپیک، می‌توانم با کشتی دنیا در ارتباط باشم. رئیس هیئت استان مازندران به عنوان قهرمان المپیک برای قهرمانش به سایر فدراسیون‌ها و سایر ارکان نامه بزند، قطعا خیلی کارساز هست. من راحت‌تر می‌توانم برای کشتی مازندران کار انجام دهم. پیروزی کشتی مازندران هم پیروزی کشور است.

وی در خاتمه تاکید کرد: عده‌ای کشتی مازندران را پله‌ای برای رسیدن به اهداف خودشان کرده‌اند. الان این صحبت‌ها را خیلی باز نمی‌کنم، اما واقعیت‌ها را خواهم گفت. امیدوارم که انتخابات کشتی استان را مهندسی نکنند. کشتی را رها کنید. کشتی از این اتفاقات زجر می‌کشد. در ورزش مملکت بارقه امید از کشتی سو سو می‌کند، این نور را خاموش نکنید، حیف است. کشتی ما در دنیا صاحب سبک است، زبانزد هستیم.

دبیر: محمدی به رفتارش ادامه دهد با او قطع همکاری می‌کنیم/ اگر دیکتاتور بودم به جای همفکری، چرخه انتخابی را ابلاغ می‌کردم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا دبیر کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا دبیر کشتی علیرضا دبیر کشتی کشتی مازندران کشتی ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد

سال گذشته در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی، نورالدین تورسینوف قزاق سهمیه المپیک 2024 گرفت و ناصر علیزاده و سایر آسیایی ها از سهمیه محروم شدند.

به گزارش طرفداری، ناصر علیزاده در مسابقات قهرمانی آسیا طلا گرفت اما برای کسب سهمیه، ایران علیرضا مهمدی جوان را به میدان فرستاد و این جوان که سال قبل در 82 کیلو نایب قهرمان جهان شده بود، توانست با پیروزی برابر حریف قدرتمند ازبکستانی یعنی بردیموراتوف به المپیک برسد. این کشتی گیر ازبک در مسابقات جهانی سال قبل بهترین آسیایی بود که هر چند مثل تورسینوف به سهمیه المپیک نرسید، اما برابر علی چنگیز ترک که قهرمان مسابقات شد، بازنده شد.

بردیموراتوف در بازیهای آسیایی سال قبل هم موفق شده بود با برتری برابر ناصر علیزاده در دیدار فینال، قهرمان آن مسابقات شود. او در آن مسابقات ناصر علیزاده را 7-4 شکست داد.

به عبارتی علیرضا مهمدی برابر کشتی گیری برنده شد که سال قبل در مسابقات جهانی برابر قهرمان جهان تنها 3-3 باخته و برد مهمدی یک پیروزی عالی و روحیه بخش است. قطعا در مسابقات جهانی کشتی تنها 4-3 نفر در سطح این کشتی گیر ازبک و بالاتر از او هستند و می توانیم امیدوار باشیم که مهمدی بعد از صعود به وزن 87 کیلوی مسابقات المپیک هم مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • دبیر: ما این کار را بکنیم پدرمان را درمی‌آورید
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE