Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رضا افتخاری به نمایندگی از نماینده محترم ولی فقیه، استاندار محترم، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین استان، از برگزاری بسیار خوب مراسم احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان از مردم، ائمه جمعه و جماعات، هیئات امنا مساجد، پایگاه‌های بسیج و هیئت‌های مذهبی که زحمات متعددی را با توجه به شرایط جدید کرونایی انجام داده اند، تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه همه مردم را دعوت به حضور با شکوه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شب ۲۱ رمضان کرد و گفت: انشاالله امشب مردم عزیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با شور علوی در این مراسم حضور پیدا کنند.

افتخاری گفت: انشاالله صداوسیمای مرکز استان، مراسم احیا در مساجد و مصلی‌های مرکز استان و شهرستان‌ها را به صورت زنده از سیمای استان پخش خواهد کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در پایان، گفت: همه همکاران استانی و شهرستانی ما در شب‌های قدر در کنار مردم عزیز خدمتگزاری خواهند کرد و به صورت منظم به مراسم سرکشی و مشکلات احتمالی را بررسی و رفع خواهند کرد.

کد خبر 4925721

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شب قدر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام کمک به نیازمندان شب قدر زلزله ماه مبارك رمضان بیرجند مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور

تصویری از عادل فردوسی‌پور در کنار علی دایی و همسرش در یک مراسم نسبتا خصوصی منتشر شده است.

دایی و همسرش به دعوت یکی از دوستان به این مراسم دعوت شدند که فردوسی‌پور هم در آن‌جا حضور داشت و با یکدیگر عکس یادگاری گفتند. 

منبع: خبر ورزشی

tags # علی دایی ، عادل فردوسی پور سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • عکس جدید فردوسی پور و علی دایی در یک جشن ؛ عجب تیپی هم زدند !
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • دامداران ضوابط قرق مراتع را رعایت کنند
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • از بین بردن امضاهای طلایی و بسترسازی برای تحقق شعار سال با اصلاح حرایم بهداشتی دامپروری
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز