Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم گروه بهمن گفت: شهرداری گرگان هم بازی اول فینال را در خانه خود باخته است و هم در طول فصل سه باخت را در کارنامه خود دارد این درحالی است که گروه بهمن تا الان حتی یک باخت را هم نداشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ زهرا عدالت‌کار، بازیکن تیم گروه بهمن بسکتبال، درباره آخرین وضعیت برگزاری بازی فینال در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی فینال از آنجایی که فقط یک بازی از رقابت‌های لیگ بانوان باقی مانده است گفتند که این دیدار را برگزار خواهند کرد اما تاریخ خاصی را مشخص نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی به عنوان بازیکن این تیم هیچ علاقه‌ای به برگزاری بازی ندارم چون که این کار پس از سه ماه تعطیلی کاملا غیر حرفه‌ای است و احتمال آسیب‌ دیدگی برای اکثر بازیکنان وجود دارد.

او ادامه داد: شهرداری گرگان هم بازی اول فینال را در خانه خود باخته است و هم در طول فصل سه باخت را در کارنامه خود دارد این درحالی است که گروه بهمن تا الان حتی یک باخت را هم نداشته است. بنابراین عادلانه‌ترین و حرفه‌ای ترین کار این است که بدون برگزاری دیدار فینال تیم قهرمان را بر اساس کارنامه‌اش مشخص کنند.

عدالت‌کار در پایان در خصوص تعویق یکساله المپیک گفت: در بخش بانوان هنوز سهمیه‌ای کسب نشده است با وجود رقبای قدری هم که وجود دارند کار سختی است که بتوانیم جواز حضور در المپیک را به دست بیاوریم. اما یکسال فرصت خوبی است تا شانس خودمان را برای کسب سهمیه بهتر از قبل امتحان کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال بانوان زهرا عدالت المپیک 2020 توکیو کرونا گروه بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا

دیدارهای جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز با چهار دیدار پیگیری شد که ژاپن در گام نخست شکست عجیبی را مقابل حریف خود تجربه کرد.

به گزارش تسنیم، مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز (پنجشنبه) با چهار دیدار در گروه‌های C و D این مسابقات پیگیری شد که به جز پیروزی 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل افغانستان، تیم کویت از سد بحرین گذشت و در گروه C نیز ژاپن شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل قرقیزستان تجربه کرد. در زیر نگاهی به نتایج بازی‌های امروز می اندازیم:

گروه C

* تاجیکستان 2 - کره جنوبی صفر
* ژاپن 2 - قرقیزستان 3
با این نتایج تیم تاجیکستان و قرقیزستان با سه امتیاز و دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم این گروه قرار گرفتند و ژاپن و کره جنوبی در جایگاه‌های بعدی جا گرفتند.

گروه D

* ایران 3 - افغانستان یک
* کویت 2 - بحرین یک
در این گروه نیز تیم‌های ایران و کویت با سه امتیاز رده‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قطر قهرمان جام ملت های آسیا شد (+فیلم و عکس) ژاپنی ها بعد از شکست برابر ایران مثل یک سامورایی عذرخواهی کردند (+فیلم)

دیگر خبرها

  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول جام ملت های فوتسال آسیا
  • باخت غیرمنتظره ژاپن در گام اول/کویت، پیروز هم‌گروه‌های ایران
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ‌های مختلف مشخص شد/ گل زده در خانه حریف ملاک نیست
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد