Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:46:35 GMT

لزوم مطالبه‌گری مستمر توسط نیروهای انقلابی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۵۴۸۲۹

لزوم مطالبه‌گری مستمر توسط نیروهای انقلابی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مطالبه‌گری توسط نیروهای انقلابی باید به‌صورت پیوسته انجام شود.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده بامداد امروز، اظهار کرد: در خصوص سخنان مدیر کل حوزه هنری استان که اخیرا در اینستاگرام منتشر شده دو مطلب را عرض می‌کنم، مطلب اول اینکه اساسا حوزه‌های هنری در استان‌ها زیر نظر اداره کل‌های تبلیغات اسلامی استان ها  نیستند و مستقیما از مرکز توسط ریاست حوزه هنری کشور جناب آقای مومنی شریف اداره می شوند، لذا هیچ‌گونه ارتباط کاری و اداری بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان و حوزه هنری استان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مطلب دوم در این خصوص این است که، چنین دیدگاهی از هیچ روحانی و طلبه‌ای پذیرفته نیست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: اینکه مدیری در نظام اسلامی ای که برای ایجاد تمدن عظیم اسلام در جهان طرح‌ریزی می‌کند، بیاید و درخصوص یک خواننده لس‌آنجلسی به این صورت اظهار نظر کند،  به هیچ عنوان شایسته نبوده و مردود است.

وی ادامه داد: از مسئولین این مجموعه انتظار داریم برخورد انقلابی با این موضوع داشته باشند، ضمن اینکه در کل مسئله مهم‌تر این است که ما باید از همه نهادها، مطالبه عملکرد انقلابی داشته باشیم که حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی نیز از این امر مستثنی نیستند.

وی گفت: مطالبی چون رواج هنر انقلابی، استفاده از زیرساخت‌های نظام اسلامی در جهت تقویت و توسعه هنر انقلابی و ترویج آرمان‌های امامین انقلاب و پرورش هنرمندان انقلابی باید مورد مطالبه باشند و باید ببینیم این مسائل در دوران مدیریت این برادر محقق شده‌اند یا خیر.
اما اینکه نیروهای انقلابی رصد و مطالبه گری مدام را رها کرده و  و فقط زمانی که مشکلی بوجود آمد مطالبه ی انقلابی و به حق خودمان را مطرح کنیم نتیجه موفقیت نخواهیم گرفت.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان تبلیغات اینستاگرام حوزه هنری کل تبلیغات اسلامی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی ظهر سه شنبه در نشست خبری نوزدهمین آزمون سراسری اعطا مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم اظهار کرد: بزرگترین رویداد قرآنی در استان روز جمعه ۱۴ اردیبهشت با حضور ۱۶۱۸ حافظ قرآن در ۷ حوزه در استان برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی در خراسان رضوی با بیان اینکه این تعداد حافظ یک عقبه‌ای دارد، ادامه داد: سالهای قبل فراخوانی برای حفظ و مأنوس بودن با قرآن توسط رهبری به کل جامعه داده شده و همین امر باعث بروز این تعداد حافظان قرآن شد.

وی گفت: مؤسسات و جلسات قرآنی شکل گرفت و این حافظان را پرورش داد و باید این افراد مورد حمایت قرار بگیرند.

صاحبقرانی گفت: مدرک معتبر توسط سازمان سنجش و آموزش و پرورش به حافظان قرآن اعطا می‌شود که این آزمون قبلاً توسط آموزش عالی انجام می‌شد و پس از راستی آزمایی این امر به سازمان تبلیغات محول شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: حافظانی که در آزمون قبول شوند با این مدرک در مقاطع دانشگاهی ادامه تحصیل می‌دهند.

وی در خصوص نحوه برگزاری آزمون گفت: بعد از کسب امتیاز کتبی، حافظان به مرحله شفاهی راه پیدا می‌کنند که در مرحله شفاهی تجوید، صوت و لحن، وقف و ابتدا و حسن حفظ امتیازدهی می‌شود.

صاحبقرانی با بیان اینکه اگر جایگاهی برای اساتید قرآن دیده شود، در سالهای آینده شاهد رونق بیشتر قرآن آموزان خواهیم بود، ادامه داد: اگر دغدغه‌ای برای ظهور قرآن در فضای جامعه داشته باشیم که در قرآن ظرفیت‌های بسیار زیادی داریم و برنامه محفل یک نمونه کوچکی از آن است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در خصوص تعداد مؤسسات قرآنی گفت: ۳۰۰ خانه قرآن، ۲۵۰۰ جلسه قرآن و ۲۰۰ مرکز قرآنی در استان داریم.

وی گفت: حافظان قرآن در حال حاضر فقط از نظر شاخصه‌های کمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و شرایط به دست آوردن شاخصه‌های کیفی و بعد از آن ارزیابی حافظان کار سخت و ایده آلی است، این آزمون‌ها و مأنوس با قرآن بودن مقدمه آن شرایط ایده آل است.

صاحبقرانی ادامه داد: مطالبه مقام معظم رهبری در تربیت ۱۰ میلیون حافظان قرآن کریم به یک مطالبه عمومی و گفتمان باید تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است