Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر گروسی روز پنج‌شنبه در جلسه شورای قضایی و برنامه ریزی دادگستری آذربایجان‌غربی بیان کرد: قوه قضائیه در اجرای منویات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید و حمایت از تولیدکنندگان تمام توان خود را به کار بسته و بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان استان را در جلسات شورای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با وجود شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا این تلاش‌ها تعطیل نشده است و سعی شده که مشعل تولید در استان روشن بماند. 

وی اضافه کرد: زمینه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان فراوان است و ما باید اولویت خود را به دعوت و جذب سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان قرار دهیم.

وی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی بیش از هر استانی نیاز به وحدت و همدلی دارد و مسوولان استان باید در جهت رشد و توسعه این استان برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا بتوانیم این استعدادها و توانایی‌ها را در جهت رشد و توسعه استان بکار ببندیم.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران کل سازمان‌های تابعه دادگستری آذربایجان‌غربی به ارائه مشکلات و نقطه نظرات خود که نیاز به اقدام از سوی نمایندگان مجلس در اجرای رسالت خود که قانون گذاری است پرداختند و در پایان نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی استان در پاسخ به آنها مطالبی را بیان و قول مساعدت‌های امیدوار کننده را دادند که می‌تواند در آینده نزدیک گشایش فراوانی در مشکلات وکمبودهای دستگاه قضایی استان باشد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه آذربایجان غربی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۵۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • تصویب سه طرح در جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • بررسی مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته سرمایه گذاری
  • کشف کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی
  • ایجاد اشتغال و رفع مشکلات آب شهری و روستایی در اولویت است